Gå til innhold

Jeg vil bli full på festen, men ikke for full før kl 00.00.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Hei. Har dere noen drikketips med hvitvin 13 % og geleshotts på en hel kveld? Hvor fort må jeg drikke hvitvinsflaska og shottene for at jeg ikke skal bli stupfull før klokka 00.00? Jeg veier 83 og er 179 høy dame. Jeg håper på å ikke kaste opp også slik som jeg gjorde sist i benken til verten.

Fortsetter under...

Hei. Har dere noen drikketips med hvitvin 13 % og geleshotts på en hel kveld? Hvor fort må jeg drikke hvitvinsflaska og shottene for at jeg ikke skal bli stupfull før klokka 00.00? Jeg veier 83 og er 179 høy dame. Jeg håper på å ikke kaste opp også slik som jeg gjorde sist i benken til verten.

Jeg trodde du var eldre enn 15 år...

Annonse

Gjest Ladytron

Lær deg å telle alkoholenheter på festen og prøv deg litt fram (over tid) slik at du ser hvor grensen din går før du har fått i deg for mye. Alkoholrus er såpass subjektivt at det er kun du som kan vite/finne ut av hvor grensen går for deg.

http://no.wikipedia.org/wiki/Alkoholenhet

Gjest Gargamel

Du får velge hvor full du vil bli, men jeg vil gi deg følgende guideline:

Alt utover 5 enheter vil ødelegge morgendagen i større eller mindre grad. 6 enheter gjør deg bare litt uggen. 10 enheter ødelegger hele dagen.

Når du har passert 5 enheter må du begynne å følge godt med på du selv gjør, og f.eks ikke kjøre i deg flere shots på rappen.

Blomsterfluen

Du får velge hvor full du vil bli, men jeg vil gi deg følgende guideline:

Alt utover 5 enheter vil ødelegge morgendagen i større eller mindre grad. 6 enheter gjør deg bare litt uggen. 10 enheter ødelegger hele dagen.

Når du har passert 5 enheter må du begynne å følge godt med på du selv gjør, og f.eks ikke kjøre i deg flere shots på rappen.

Ok. Tusen Takk for råd.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...