Gå til innhold

A 4 verden, er den god?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi du er opplært til å tro det er tullball.

Nå er du svært opptatt av at man skal respektere andres meninger Stjernestøv. Da bør du vel gjøre det samme?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

40

• AnonymBruker

20

• ColaZero

11

• slabbedask

9

stjernestøv
Skrevet

Hvem er det som styrer da? Og er det noen som nekter deg å tenke og oppføre deg som du vil?

Anonymous poster hash: 1be82...d85

Hele verden er opplært til de livene de lever, se på verden.

stjernestøv
Skrevet

Nei, det er helt tydelig at du ikke lever i virkeligheten.

Og takk Gud for det.

AnonymBruker
Skrevet

Hele verden er opplært til de livene de lever, se på verden.

Du svarer ikke på spørsmålene!

stjernestøv
Skrevet

Nå er du svært opptatt av at man skal respektere andres meninger Stjernestøv. Da bør du vel gjøre det samme?

Og folk respekterer mine?

Respekterer at andre tror det de tror jeg, og jeg vet hvorfor de tror det de tror.

stjernestøv
Skrevet

Hvem er det som styrer da? Og er det noen som nekter deg å tenke og oppføre deg som du vil?

Menneskene styrer andre mennesker. Ofte blir folk negativt på om de skiller seg ut. Et eksempel er han som vant gran prix, har hørt folk snakke stygt om han...bare fordi han er seg selv.

Gjest Gargamel
Skrevet

"Hele verden er opplært til de livene de lever" Det kalles sivilisasjon. Det må til for at vi skal ha hus å bo i og butikker med mat i.

A4 er deilig. Jobber med folk jeg gleder meg til å treffe. Har penger. Kjenner barna mine. Tar meg en iskald øl på fredag og rødvin på lørdag. Ha sex med ei jeg er glad i, og ikke stadig nye nek jeg må plukke opp på nattbussen hjem. Dusjer hver dag. Mener verden rundt meg er stort sett henger sammen og er forståelig.

Jeg respekterer deg, Stjernestøv. Du virker som en fin person. men jeg tror konspirasjonsteoriene er tullball.

Skrevet

Og folk respekterer mine?

Respekterer at andre tror det de tror jeg, og jeg vet hvorfor de tror det de tror.

Hva mener du med at du vet hvorfor de tror det de tror?

AnonymBruker
Skrevet

Menneskene styrer andre mennesker. Ofte blir folk negativt på om de skiller seg ut. Et eksempel er han som vant gran prix, har hørt folk snakke stygt om han...bare fordi han er seg selv.

Og er det noen som nekter deg å tenke og oppføre deg som du vil?

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis fordi de er hjernevasket av Illuminati.

Gjest Gargamel
Skrevet

Han vant Gran Prix. Du blir ikke mer mainstream enn det.

stjernestøv
Skrevet

"Hele verden er opplært til de livene de lever" Det kalles sivilisasjon. Det må til for at vi skal ha hus å bo i og butikker med mat i.

A4 er deilig. Jobber med folk jeg gleder meg til å treffe. Har penger. Kjenner barna mine. Tar meg en iskald øl på fredag og rødvin på lørdag. Ha sex med ei jeg er glad i, og ikke stadig nye nek jeg må plukke opp på nattbussen hjem. Dusjer hver dag. Mener verden rundt meg er stort sett henger sammen og er forståelig.

Jeg respekterer deg, Stjernestøv. Du virker som en fin person. men jeg tror konspirasjonsteoriene er tullball.

Ok, jeg respekterer det.

stjernestøv
Skrevet

I noen land blir folk opplært til å bli soldater, barn er soldater. De tror det er rett for det har de lært.

stjernestøv
Skrevet

Og er det noen som nekter deg å tenke og oppføre deg som du vil?

Ja. Stiller man spørsmål på skolen blir man vist til bøkene, det er rett det som står der.

Skrevet

I noen land blir folk opplært til å bli soldater, barn er soldater. De tror det er rett for det har de lært.

Hva har dette med Illuminati å gjøre?

stjernestøv
Skrevet

Han vant Gran Prix. Du blir ikke mer mainstream enn det.

Supert at han vant.

stjernestøv
Skrevet

Hva har dette med Illuminati å gjøre?

Ja. Det vi er opplært til å tro....

Skrevet

Menneskene styrer andre mennesker. Ofte blir folk negativt på om de skiller seg ut. Et eksempel er han som vant gran prix, har hørt folk snakke stygt om han...

Og fordi noen snakker stygt om andre så er det Illuminati som står bak?

Skrevet

Men det har ingenting med at internett er propaganda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...