Gå til innhold

A 4 verden, er den god?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

40

• AnonymBruker

20

• ColaZero

11

• slabbedask

9

Annonse

stjernestøv

Hvem er det som styrer da? Og er det noen som nekter deg å tenke og oppføre deg som du vil?

Anonymous poster hash: 1be82...d85

Menneskene styrer andre mennesker. Ofte blir folk negativt på om de skiller seg ut. Et eksempel er han som vant gran prix, har hørt folk snakke stygt om han...bare fordi han er seg selv.

Gjest Gargamel

"Hele verden er opplært til de livene de lever" Det kalles sivilisasjon. Det må til for at vi skal ha hus å bo i og butikker med mat i.

A4 er deilig. Jobber med folk jeg gleder meg til å treffe. Har penger. Kjenner barna mine. Tar meg en iskald øl på fredag og rødvin på lørdag. Ha sex med ei jeg er glad i, og ikke stadig nye nek jeg må plukke opp på nattbussen hjem. Dusjer hver dag. Mener verden rundt meg er stort sett henger sammen og er forståelig.

Jeg respekterer deg, Stjernestøv. Du virker som en fin person. men jeg tror konspirasjonsteoriene er tullball.

AnonymBruker

Menneskene styrer andre mennesker. Ofte blir folk negativt på om de skiller seg ut. Et eksempel er han som vant gran prix, har hørt folk snakke stygt om han...bare fordi han er seg selv.

Og er det noen som nekter deg å tenke og oppføre deg som du vil?

Anonymous poster hash: 1be82...d85

stjernestøv

"Hele verden er opplært til de livene de lever" Det kalles sivilisasjon. Det må til for at vi skal ha hus å bo i og butikker med mat i.

A4 er deilig. Jobber med folk jeg gleder meg til å treffe. Har penger. Kjenner barna mine. Tar meg en iskald øl på fredag og rødvin på lørdag. Ha sex med ei jeg er glad i, og ikke stadig nye nek jeg må plukke opp på nattbussen hjem. Dusjer hver dag. Mener verden rundt meg er stort sett henger sammen og er forståelig.

Jeg respekterer deg, Stjernestøv. Du virker som en fin person. men jeg tror konspirasjonsteoriene er tullball.

Ok, jeg respekterer det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...