Gå til innhold

Mamma vil styre alkoholforbruket mitt på fest. Hvordan lure henne?

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke Blomsterfluen troller akkurat, men hensikten er nok å provosere oss.

Det er påfallende å flette inn mange eksempler overdreven drikking og samtidig stille rare spørsmål om geleshots med 60% sprit.

Blomsterfluen har et problematisk forhold til alkohol, det har hun fortalt tidligere også. Desto viktigere er det å svare henne tydelig og seriøst, og muligens lykkes i å få henne til å reflektere over dette.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

13

• Kayia

7

• AnonymBruker

6

• DexterMorgan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gargamel

Jeg ønsker ikke å provosere noen.

Kanskje "provosere" er feil ord.

Du beskriver at du får blackout, at du henger over doskåla, at din mor må hente deg kl 22:00. Samtidig spør du om cola eller jordbærgele passer best med 60% sprit. Du må selv se at dette virker litt sprøtt.

Blomsterfluen

Kanskje "provosere" er feil ord.

Du beskriver at du får blackout, at du henger over doskåla, at din mor må hente deg kl 22:00. Samtidig spør du om cola eller jordbærgele passer best med 60% sprit. Du må selv se at dette virker litt sprøtt.

Ok. Men jeg drakk aldri i ungdomsårene så jeg er ganske uerfaren med det å kunne styre meg med alkohol. Geleshottspørsmålene er fordi vi skal ha geleshots på festen jeg skal på nå i mai. Jeg måtte vite om man lettere blir kvalm av jordbær og colasmak på geleshotene enn hviss man har dem med blåbær og Kiwi smak fordi jeg vil ungå å bli kvalm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...