Gå til innhold

Jeg har fått Vaktler

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

De er vakre og i ettermiddag la de egg:-)

Vi har gravd huler til dem:-) og jeg er glad.

Jeg ville sitte der i hønsegården å kjenne på lykken inni meg, men 16 mai går ikke det, stryker, baker, vasker og pynter og i morgen tidlig flaggheising wergelands grav osv..

Nå skal jeg sove, men jeg har vært og sett til vaktlene, de koser seg i høyhulene, og hønene sitter trøtte på pinnen. Det er spennende, Vaktler med cochin og chabo, det vet jeg ingen som har:-)

Min datter ble så glad da hun så esken med vakre fugler:-) jeg ville overraske henne, og hun ble så glad. Først begynte hun å fortelle fra skoledagen da jeg kom hjem, så begynte hun å lure på esken jeg holdt, da hun så de vakre fuglene, sa hun mange hyggelige ord:-)

Mannen jeg handlet av ble forferdet da jeg ikke hadde spist Vaktler før, jeg sa ikke at jeg ikke spiser kjøtt, men det endte med at jeg fikk en pose med frosne Vaktler til å grille 17 mai. Han sa de smaker nydelig. Min mann ble gladere av de frosne Vaktler enn de levende, men han har sagt han ikke blir sjokkert om det en dag står en hest, eller gjeiter i garasjen, så han er blitt mer bekvem med situasjonen. Men påfugl vil han ikke ha, ikke jeg heller, først må eg få et stort redskapsbod, og det har vi ikke, enda .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398699-jeg-har-f%C3%A5tt-vaktler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...