Gå til innhold

Jeg er betatt av min lærer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt som er betatt av læreren min. Hun er svært pen, med langt mørkeblondt hår, pene øyne og hun har briller.

Jeg har sagt til hun at jeg liker hun og at hun er vakker. Da har hun bare sagt til meg at hun ikke vil høre sånt snakk, hun er temmelig krass.

Så hva bør jeg gjøre for å lomme nærmere inn på henne?

Anonymous poster hash: 10333...23a

Videoannonse
Annonse
Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Vennligst slutt å skrive disse innleggene med fiktive problemstillinger.

Anne Marita
Skrevet

Jeg har rapportert denne tråden til moderadtor. Jeg synest at dette var en upassende tråd å skrive inn her på Doktor Online. Din lærer gjør helt rett i å ignorere deg.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Jeg har rapportert denne tråden til moderadtor. Jeg synest at dette var en upassende tråd å skrive inn her på Doktor Online. Din lærer gjør helt rett i å ignorere deg.

Vennligst slutt å svare deg selv.

DexterMorgan
Skrevet

The troll is real

Men du kan jo prøve å bytte skole kanskje hun ikke føler det er så galt dersom hun ikke er i en maktposisjon over deg. Vet ikke hvor gammel dere to er men det kan være et problem også

Bella Dotte
Skrevet

Denne tråden var en av de merkeligere her inne, og det sier ikke lite.

God 17. mai!

AnonymBruker
Skrevet

Psyco-forum deluxe.

Anonymous poster hash: 10ffb...ed4
Anne Marita
Skrevet

Eg e ei tulledame. Eg kjem frå Rogaland. Eg ei femtiem år og eg har briller og kort oransje hår,

Skrevet

...og som snart er i ferd med å bli utestengt fra DOL

Anne Marita
Skrevet

Eg kan godt blir utestengt eg. Eg e Rogalands-dama her inne.

DexterMorgan
Skrevet

Eg e ei tulledame. Eg kjem frå Rogaland. Eg ei femtiem år og eg har briller og kort oransje hår,

femtifem år? og forelska  ì læreren?

Skrevet

femtifem år? og forelska  ì læreren?

DexterMorgan da... hun er jo en tulledame, så du ikke det...?

;)

AnonymBruker
Skrevet

Trodde du var femten, var enebarn og brukte dynejakke inne.

Anonymous poster hash: 1c9d5...918

AnonymBruker
Skrevet

Eg kan godt blir utestengt eg. Eg e Rogalands-dama her inne.

Stakkars.

Anonymous poster hash: 3ce56...533

AnonymBruker?
Skrevet

Det er litt rart det der, på vanlige forum så er man sånn okei, 100% sikkert troll. Men her inne kan man liksom ikke vite helt om det er trolling eller bare psykt

megler Smekk
Skrevet

Det er litt rart det der, på vanlige forum så er man sånn okei, 100% sikkert troll. Men her inne kan man liksom ikke vite helt om det er trolling eller bare psykt

Det tredje alternativet er psyk trolling.

AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymous poster hash: a4342...4f1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...