Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Mamma mente jeg ikke hadde råd til altibox derfor blir det rikstv. Det er dessuten inkludert i husleien der jeg kanskje skal flytte. Er rikstv like bra som altibox når det gjelder barnekanaler og muligheter? Har rikstv en godt fungerende hd pvr boks som fungerer like bra som altibox sine hd pvr dekodere? Jeg har kikket på rikstv sine sider men lurte bare på om noen her har noen erfaring om rikstv. Favorittkanalene mine er Disney channel og Disney xd og nickelodeon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398707-rikstv-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma mente jeg ikke hadde råd til altibox derfor blir det rikstv. Det er dessuten inkludert i husleien der jeg kanskje skal flytte. Er rikstv like bra som altibox når det gjelder barnekanaler og muligheter? Har rikstv en godt fungerende hd pvr boks som fungerer like bra som altibox sine hd pvr dekodere? Jeg har kikket på rikstv sine sider men lurte bare på om noen her har noen erfaring om rikstv. Favorittkanalene mine er Disney channel og Disney xd og nickelodeon.

Hei, rikstv har ulike pakker du kan velge. Dersom du velger "rikspakken"får du med Disney Junior, DisneyXD samt Disney Channel. HDPVR boksen fungerer veldig bra.

Blomsterfluen

Hei, rikstv har ulike pakker du kan velge. Dersom du velger "rikspakken"får du med Disney Junior, DisneyXD samt Disney Channel. HDPVR boksen fungerer veldig bra.

Ok. Går det an å ta opp 3 programmer samtidig ved å bruke dekoderen pluss en kortleser med et ekstra kort i inni tven? Jeg har nemlig et rikstv godkjent tv med kortleser inngang.

Bella Dotte

Ta opp TRE programmet samtidig? Er det så mye spennende på tv?

Det idiotiske med TV er at det nesten aldri er noe interessant som sendes, men når det først er noe interessant, kan du banne på at det sendes minst to interessante programmer samtidig. Gjerne tre eller fire. Jeg har droppet TV for lenge siden.

Annonse

Ja jeg følger med på både disneychannel og Disney xd og da ønsker jeg å se på en annen kanal en de som blir tatt opp på mens de tas opp.

Du kan vel se på opptak mens du tar opp to programmer? I alle fall kan jeg det, men jeg har parabol så det er slett ikke sikkert det er likt.

Blomsterfluen

Du kan vel se på opptak mens du tar opp to programmer? I alle fall kan jeg det, men jeg har parabol så det er slett ikke sikkert det er likt.

Jeg kunne det med canal digital boksen og med viasat boksen jeg har nå. Er pvr dekoderen til rikstv bedre og finere enn viasats pvr dekoder syns dere? Jeg syns viasat pluss hd dekoderen ikke er fin fordi den har ikke display og den henger seg ofte opp når jeg spoler opptak og under sendinger.

Ok. Går det an å ta opp 3 programmer samtidig ved å bruke dekoderen pluss en kortleser med et ekstra kort i inni tven? Jeg har nemlig et rikstv godkjent tv med kortleser inngang.

Jeg ser det er kommet en ny PVR boks, type SMART PVR, slik at du kan få tv`n din på nett.  Jeg har ikke denne selv så jeg aner ikke hvor mange kanaler du kan ta opp samtidig.

Blomsterfluen

Jeg ser det er kommet en ny PVR boks, type SMART PVR, slik at du kan få tv`n din på nett.  Jeg har ikke denne selv så jeg aner ikke hvor mange kanaler du kan ta opp samtidig.

Ok. Hvordan fungerer den med to tunere når det bare er en antenneinngang? Hvordan fungerer egentlig en sån pvr boks fra rikstv? Beklager at jeg spør men jeg forstår ikke helt hvordan det kan gå å ta opp flere program samtidig når det bare er en antenne.

"Hvordan fungerer den med to tunere når det bare er en antenneinngang?" Ingen anelse.

"Hvordan fungerer egentlig en sån pvr boks fra rikstv?" Jeg har en eldre versjon av HDPVR og den har fungert bra. Jeg har ikke forsøkt GET, viasat osv så jeg har ikke noe å sammenligne med. Skulle jeg skaffet meg rikstv i dag ville jeg klart gått for SMART PVR, for å få netflix/HBO nordic/ viaplay eller andre streamingtjenester (om ikke tv`n din kan kobles på nett av seg selv).

"Beklager at jeg spør men jeg forstår ikke helt hvordan det kan gå å ta opp flere program samtidig når det bare er en antenne." Jeg aner ikke, men du kan jo spørre dem selv: https://www.rikstv.no/kundeservice/kontakt-oss/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...