Gå til innhold

Er rikstv på vei til å dø ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå har jo båndbredden blitt så bra at det blir mer og mer vanlig å se TV/film over nett, og har man fibernett tilgjengelig, så er det jo fritt frem for å velge blant langt flere som leverer TV-tjenester på nett i tillegg til de mer tradisjonelle leverandørene. Problemet er vel fortsatt at ikke alle kan få fiber/kabel, og at bredbånd over mobil også er begrenset og dyrt.

Anonymous poster hash: 15d38...1df

Hva er best? Altibox eller rikstv? Jeg har funnet ut at det er ferdig utbygd fiber fra altibox der jeg bor nå og jeg vurderer å bytte fra parabol til fiber. Er det best?

Jeg ville nok gjort det. Men det kommer selvfølgelig an på prisforskjellen.

Annonse

Annonse

Jeg leste en artikkel fra 2012 om hvorfor rikstv dør ut. Alle kommentarene der var negative mot rikstv og ville heller ha fiber. Er det fortsatt sån at rikstv holder på å bli utryddet?

Før eller siden dør det meste ut til fordel for fiber, regner jeg med. I mellomtiden må en del av oss klare oss med riks-TV eller parabol. Jeg kan jo ikke la være å ha parabol nå fordi alt blir via fiber en gang i uspesifisert fremtid. Så hvorfor bekymre seg om slikt?

Blomsterfluen

Før eller siden dør det meste ut til fordel for fiber, regner jeg med. I mellomtiden må en del av oss klare oss med riks-TV eller parabol. Jeg kan jo ikke la være å ha parabol nå fordi alt blir via fiber en gang i uspesifisert fremtid. Så hvorfor bekymre seg om slikt?

Ok. Kommer noengang rikstv til å få inn nickelodeon og cartoon network og boomerang?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...