Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med til tider ganske kraftige smerter ved eggeløsing. For et par månder siden ble jeg operert for blindtarmbetennelse, legene var usikre på om det var blindtarmen men valgte å operere. Blindtarmen var svært betent, med betennelsesvev rundt. Hadde også eggløsing da jeg ble innlagt. Har hatt to eggløsinger etter dette, og har hatt store smerter som varer opptil en uke, særlig nå på høyre side. Føler meg i dårlig form, med smerter i hele magen men har ikke noen feber. Mye blank utflod. Har vært på ultralyd etter operasjonen men der så de ikke noe unormalt. Har ikke hatt clamydia eller noen annen kjønnssykdom.

Det jeg lurer på er vel egentlig om det er mulig å få en slags kronisk egglederbetennelse i forbindelse med eggløsing, og om det er mulig at dette hadde spredd seg til blindtarmen da jeg ble operert.

Ville de sett det under blindtarm-operasjonen om det var noe galt med egglederne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39874-egglederbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...