Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et "problem" hvor jeg blir veldig varm om kvelden før jeg skal sove, ofte etter samleie. Partneren min sier dette, mens jeg selv ikke merker det selv, eventuelt bare at han er litt kjøligere enn meg. Det er ikke bare han som er "følsom" for varme, min forrige partner sa også dette. Det er kkke så ille at det kommer i veien for forholdet vårt, men ofte holder han ikke ut å holde rundt meg om nettene osv pga varmen. Jeg vet ikke hva dette kommer av? Er det noen andre som har opplevd/opplever det samme? Jeg går på p-piller, har gjort det i ca et år, har ingen allergier, form for lidelser etc eller lider av stress.

Hilsen jente 20 år :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398754-veldig-varm-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det er tidligere skrevet et innlegg om det samme på forumet "Allmennmedisin". Gå det dette forumet og bla deg fram ( eller tilbake) til side 3. Overskriften er "kroppstemperatur".

Jeg er også sånn ;)

Ok, skal sjekke det ut. Fant ikke noe sist gang jeg lette. Tusen takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...