Gå til innhold

VIKTIG: Skattepengene kan bli forsinket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skatteetaten lammes ved streik og utbetaling av skattepenger i juni kan bli utsatt.

Forbundene i YS Stat har i dag meldt streikeuttak for cirka 1400 medlemmer fra arbeidstidens begynnelse 26. mai. Av de 1400 er hele 566 ansatt ved Skatteetaten sentralt eller ved skattekontorer i 10 byer, deriblant Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger.

Ifølge YS vil streik bety utsatt skatteoppgjør, og dermed utsatt utbetaling av skattepenger, for deler av skatteytermassen.

http://www.nordlys.no/nyheter/article7372294.ece

Anonymous poster hash: e77e7...946
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398777-viktig-skattepengene-kan-bli-forsinket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Oppfordrer alle dere som blir skyldig på skatten å forsinke betalingen tilsvarende tid som vi som forventer skatt får forsinket våre utbetalinger. Så får vi gjøre det samme for dere, når vi blir skyldige skatt og dere venter tilbakebetaling av det dere har betalt for mye. ;)

Anonymous poster hash: bf687...957
Arnold Stallone

"Staten" skal vel i noen grad beskytte oss mot våre mulige økonomiske feilgrep, men at det skal gå så langt som at det er noen krise om "skattepengene" ikke kommer presist, det er bare dumt...

I fjor fikk jeg tilbakebetalingskrav i november... altså måneder etter at jeg hadde fått penger tilbake. Det hadde vært ulovlig for meg å ikke betale dette. Så man bør være litt obs.

Endret av Arnold Stallone

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...