Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min ønsker seg så veldig en PS3, og etter mange års mas skal jeg gi etter. Han påstår den koster kun 999, men jeg finner ikke denne prisen noe sted?

Er det greit å kjøpe slikt brukt på Finn.no? Ser en del til salgs der det medfølger spill. Men er "pent brukt" til å stole på?

Kanskje heller satse på å kjøpe ny konsoll, men brukte spill?

Jeg har ikke snøring på hva som anbefales å satse på av 60GB, 180 GB osv, noen innspill?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398797-kj%C3%B8pe-ps-3-brukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det billigste jeg kan finne en PS3 for, er PS3 slim, med 12 gb for 1290,- kr.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1416914

Du kan kjøpe brukt, på Finn.no, men kjøp helst da en som har garantitid igjen, og MED kvittering.

Bruk "Trygt kjøp" da dere kan teste at alt er som det skal, før selger får pengene sine.

En slimversjon er da å anbefale. Den er jo større sannsynlighet for at den er så ny, at den har garanti.

I tillegg er den tynnere, og noen sier den ser bedre ut. Iallefall lettere å plassere om man har liten plass i TV-hylla, og lettere å drasse med seg. Den bruker også mindre strøm.

Vil tro at for hans del, at det er bra med all lagringsplassen han får. Da er han ikke avhengig av å bruke fysiske spill og  diskdrevet som surrer og går hver gang han skal spille.

Spill kan være bra å kjøpe brukt. Skal vel i gjennomsnitt ikke gi mer enn halv pris for mange spill eller mindre.Her igjen gjelder det å teste at de er i orden før du betaler. Dersom koblet via nett til PSN, er det nok en del spill det kan være en god pris på. Det ser dere.

Playstation 2 derimot, får man ny til under 1000 lappen.

Anonymous poster hash: d31bd...07e
AnonymBruker

Spørs vel forresten kanskje om du finner en veldig billig med garantitid igjen på finn.no. Men sørg nå iallefall for å teste maskin, tilbehør og evt. spill grundig, før selger får pengene sine. Bruk Finn's "Trygg betaling", så går det nok greit. :)

Det billigste jeg kan finne en PS3 for, er PS3 slim, med 12 gb for 1290,- kr.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1416914

Du kan kjøpe brukt, på Finn.no, men kjøp helst da en som har garantitid igjen, og MED kvittering.

Bruk "Trygt kjøp" da dere kan teste at alt er som det skal, før selger får pengene sine.

En slimversjon er da å anbefale. Den er jo større sannsynlighet for at den er så ny, at den har garanti.

I tillegg er den tynnere, og noen sier den ser bedre ut. Iallefall lettere å plassere om man har liten plass i TV-hylla, og lettere å drasse med seg. Den bruker også mindre strøm.

Vil tro at for hans del, at det er bra med all lagringsplassen han får. Da er han ikke avhengig av å bruke fysiske spill og  diskdrevet som surrer og går hver gang han skal spille.

Spill kan være bra å kjøpe brukt. Skal vel i gjennomsnitt ikke gi mer enn halv pris for mange spill eller mindre.Her igjen gjelder det å teste at de er i orden før du betaler. Dersom koblet via nett til PSN, er det nok en del spill det kan være en god pris på. Det ser dere.

Playstation 2 derimot, får man ny til under 1000 lappen.

Tusen takk for grundig svar :-)))))

Takk til dere andre og, selvsagt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...