Gå til innhold

Hevnet seg på sine fiender.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

31

• AnonymBruker

14

• Madelenemie

10

• christensen1365381166

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv
  Arnold Stallone skrev (På 25.5.2014 den 10.54):

Kanskje. Kommer vel an på hva som feilte han... han ville hevne seg på kvinner som hadde avvist han...

Ja og gutter som var poppulære. Han følte seg jo utenfor alt og var veldig ensom og satt alene og råtnet.

Arnold Stallone
  stjernestøv skrev (På 25.5.2014 den 11.01):

Ja og gutter som var poppulære. Han følte seg jo utenfor alt og var veldig ensom og satt alene og råtnet.

Veldig mange som er i den situasjonen da, uten å gå på killing spree av den grunn...

En kan jo også spørre seg selv om hvorfor han ble avvist?

Nei ikke vet jeg.

AnonymBruker
  Arnold Stallone skrev (På 25.5.2014 den 11.05):

Veldig mange som er i den situasjonen da, uten å gå på killing spree av den grunn...

Nei ikke vet jeg.

Mannen var uansett alvorlig syk.

Anonymous poster hash: a13ec...d57

Annonse

Arnold Stallone
  AnonymBruker skrev (På 25.5.2014 den 11.06):

Mannen var uansett alvorlig syk.

Uten å være noen fagperson, så tenker jeg mer på psykopati når han skulle "hevne seg på de som hadde avvist han"...

Det handler jo om krenkelse. Det tåler ikke de som har psykopatiske trekk. De blir aggressive.

Selvsagt bare spekulasjoner fra min side dette.

Narsissistisk krenkelse, skulle jeg si.

Endret av Arnold Stallone
stjernestøv
  Arnold Stallone skrev (På 25.5.2014 den 11.05):

Nei ikke vet jeg.

Han ble sikkert avvist fordi han ikke var som alle andre, det er jo det barn lærer ofte...at alle skal være like. Ellers blir de outsidere. Hva om folk hadde lært fra de var født at det er lov å være forskjellige? At det er akseptert?

stjernestøv
  AnonymBruker skrev (På 25.5.2014 den 11.19):

Hvor er det de lærer det?

Det lærer mange fra den dagen de er født, foreldre, barnehage, skoler og i arbeislivet. Hva er det det heter? Survival of the fittest?

Det er slik samfunnet er, det er noe jeg vet sikkert. Kanskje et fåtall som ikke dømmer andre nedenom og hjem, men jaggu er det mange outsidere.

Annonse

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke at det går an å hevne seg på personer som ikke hadde gjort han noe eller ikke hadde noe med han å gjøre. Om en kvinne hadde gjort han noe vondt, hadde det vært mer logisk at han tok ut hevnen sin på denne kvinnen, enn kvinner som ikke hadde noe med dette å gjøre.

Anonymous poster hash: 50470...314
AnonymBruker
  stjernestøv skrev (På 25.5.2014 den 11.23):

Det lærer mange fra den dagen de er født, foreldre, barnehage, skoler og i arbeislivet. 

For noe tull. Det har aldri vært er aksept for ulikheter enn nå.

stjernestøv
  AnonymBruker skrev (På 25.5.2014 den 11.30):

Jeg skjønner ikke at det går an å hevne seg på personer som ikke hadde gjort han noe eller ikke hadde noe med han å gjøre. Om en kvinne hadde gjort han noe vondt, hadde det vært mer logisk at han tok ut hevnen sin på denne kvinnen, enn kvinner som ikke hadde noe med dette å gjøre.

Anonymous poster hash: 50470...314

Man kan tippe over kanten til slutt når man blir utestengt også, tror iallefall jeg.

stjernestøv
  AnonymBruker skrev (På 25.5.2014 den 11.31):

For noe tull. Det har aldri vært er aksept for ulikheter enn nå.

Se det rundt sier bare jeg. Hvor mange er det ikke som blir mobbet og utestengt nettopp fordi de er annerledes?

stjernestøv skrev (På 25.5.2014 den 10.43):

Kunne ikke dette vært unngått hvis samfunnet var mer innkluderende? Virket som han ble utestengt og fikk ikke ta del i de andre ungdommenes liv, det er nok mange slike som er potensielle "bomber". Sørgelig!

http://www.tv2.no/2014/05/25/nyheter/5630957

At en psykisk syk person føler at han blir holdt utenfor betyr ikke nødvendigvis at han har blitt holdt utenfor. Det at politiet banket på døren men forlot han en uke før sier hvor vanskelig det er å vurdere alvorlighetsgraden i slike tilfeller.

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...