Gå til innhold

Hevnet seg på sine fiender.

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Ja den der strofen blir visst aldri brukt opp. I mitt neste liv skal jeg bo på en an planet der kjærligheten råder, det skal bli himmelsk. Det er synd, men ting virker så håpløst her på jorden. Men det blir vel bedre etter mange tusen år fremover...forhåpentligvis.

Hei!

Den planeten kan bli her!

:-)

Med generasjoner øker fornuften, fornuften vil tvinge bort ufornuften som ligger i å plage og skade andre.

Forskerne lurer på hvorfor autisme øker... Kanskje fins det noen fornuftige svar på det, hvis man tenker, fornuft, prinsipper, ærlighet og rettferdighet :-)

Klem

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

31

• AnonymBruker

14

• Madelenemie

10

• christensen1365381166

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv

Hei!

Hold fast på idealene, selv om hele verden går i mot. De går imot fordi de rører ved sin egen begrensning, sitt hovmod.

Da mange som mener noe, selv var mobbere, forsøker mange slike voksne å rettferdiggjøre sin trakassering av andre...

Istedet for å se hvor simpel man er...og var. Si unnskyld, beklager... Fortsetter de sine overgrep og sin trakassering.

Det er ikke det barns ansvar og skyld som blir mobbet, men barna som mobber, og verre bak dem, foreldrene som står, med sin ukunnskap og dårlige foreldrerolle. De ser ikke sitt ansvar, tar ikke grep.

Kloke ord, jeg er enig :)

Madelenemie

Hva gjør du selv for å inkludere andre, sånn helt konkret i hverdagen?

Hei!

Det vet jeg:-)

Hva stjernestøv gjør:-)

1 hun er en mor som kjemper for sine barn.

2 hun skriver modige innlegg.

3 hun bygger opp andre, ikke kritiserer og river ned.

4 hun kan si unnskyld

5 hun er ærlig

6 hun har mot!

WOW jeg stemmer på Stjernestøv!

Hun er god!

stjernestøv

Hei!

Den planeten kan bli her!

:-)

Med generasjoner øker fornuften, fornuften vil tvinge bort ufornuften som ligger i å plage og skade andre.

Forskerne lurer på hvorfor autisme øker... Kanskje fins det noen fornuftige svar på det, hvis man tenker, fornuft, prinsipper, ærlighet og rettferdighet :-)

Klem

Ja det kan bli her men det vil ta tid, jeg tror det er mange autister for en grunn...de har et budskap ;)

.....sammen med andre annerledes folk med diagnoser.

Takk for klemmen, sender en tilbake.

stjernestøv

Hva gjør du selv for å inkludere andre, sånn helt konkret i hverdagen?

Jeg lar andre være seg selv og møter folk der de er, ikke der jeg vil de skal være. Alle er ulike og det er greit, blir bare frustrert av all urettferdigheten til tider.

Madelenemie

Ja det kan bli her men det vil ta tid, jeg tror det er mange autister for en grunn...de har et budskap ;)

.....sammen med andre annerledes folk med diagnoser.

Takk for klemmen, sender en tilbake.

Hei!

:-) stjernestøv klem fint, for ærlig!

Annonse

stjernestøv

Hei!

Det vet jeg:-)

Hva stjernestøv gjør:-)

1 hun er en mor som kjemper for sine barn.

2 hun skriver modige innlegg.

3 hun bygger opp andre, ikke kritiserer og river ned.

4 hun kan si unnskyld

5 hun er ærlig

6 hun har mot!

WOW jeg stemmer på Stjernestøv!

Hun er god!

Tusen takk :)

christensen1365381166

Ja den der strofen blir visst aldri brukt opp. I mitt neste liv skal jeg bo på en an planet der kjærligheten råder, det skal bli himmelsk. Det er synd, men ting virker så håpløst her på jorden. Men det blir vel bedre etter mange tusen år fremover...forhåpentligvis.

Det er alltid lurt å forhold seg til hvordan verden er, og ikke slik du ønsker den skulle være. Utopia blir nok alltid en fjern drøm.

stjernestøv

Det er alltid lurt å forhold seg til hvordan verden er, og ikke slik du ønsker den skulle være. Utopia blir nok alltid en fjern drøm.

Hvis verden skal forandre seg, må noen begynne å tenke på en ny verden for å skape den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...