Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei! Dette er en perfekt oppskrift på å finne en god livsledsager. Så enkelt og vitenskapelig kan det gjøres. Deler derfor denne linken med dere, da jeg tror at bare man går riktig og vitenskapelig frem, vil man nettopp finne partnerlykken. http://m.youtube.com/watch?v=URBeoQT_dOM Jeg ble glad da jeg så dette, skal vise den til min sønn, for så har han teorien når behovet/ ønsket melder seg. Feks noe så enkelt som å ta på seg en rød vindannorakk og invitere et ønsket menneske med seg på tiurleik, det tror jeg skaper den riktige ramme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei! Dette er en perfekt oppskrift på å finne en god livsledsager. Så enkelt og vitenskapelig kan det gjøres. Deler derfor denne linken med dere, da jeg tror at bare man går riktig og vitenskapelig frem, vil man nettopp finne partnerlykken.http://m.youtube.com/watch?v=URBeoQT_dOM Jeg ble glad da jeg så dette, skal vise den til min sønn, for så har han teorien når behovet/ ønsket melder seg. Feks noe så enkelt som å ta på seg en rød vindannorakk og invitere et ønsket menneske med seg på tiurleik, det tror jeg skaper den riktige ramme. Er du seriøs nå? Så du hele filmen? Jeg syns ikke du skal vise dette til din sønn som et alvorlig ment råd for sjekking. Han vil bli oppfattet som veldig pussig om han går fram på denne måten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Er du seriøs nå? Så du hele filmen? Jeg syns ikke du skal vise dette til din sønn som et alvorlig ment råd for sjekking. Han vil bli oppfattet som veldig pussig om han går fram på denne måten Hei! Selvsagt så jeg hele! Feks er det lurt at noen har høy puls når de treffer deg, Pluss virker rødt tiltrekkende, pluss holde noe varmt og tungt!! Dette er bevist og dokumentert kayila! Selvsagt er jeg seriøs, jeg mener å finne den rette når man ønsker det og gjøre det riktige inntrykket. Hadde jeg visst dette, ville jeg feks bedt en mann møte meg på kikkutstua, hatt på meg rød fjellreven annorakk, bedt han holde min kopp solbærtoddy, samt funnet noe tungt han måtte holde, dette er jo lurt, jeg forstår ikke hvorfor du ikke tror jeg så hele ? Det med være gift var tull, ikke tull, men da gikk jo personen, så det var uheldig, men de andre tipsene er jo bevist at virker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Er du seriøs nå? Så du hele filmen? Jeg syns ikke du skal vise dette til din sønn som et alvorlig ment råd for sjekking. Han vil bli oppfattet som veldig pussig om han går fram på denne måten Hei! Jeg mener de 9 første punktene! Fra positiv berøring på overarmen, få noen til å holde noe tungt og varmt, få dem til å gi deg en gave og ha høy puls med mer, dette er dokumentert vitenskapelig, jeg har også googlet det, og det stemmer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei! Jeg mener de 9 første punktene! Fra positiv berøring på overarmen, få noen til å holde noe tungt og varmt, få dem til å gi deg en gave og ha høy puls med mer, dette er dokumentert vitenskapelig, jeg har også googlet det, og det stemmer. Jeg skal kun snakke for meg selv (selv om jeg tror jeg kan snakke for veldig, veldig mange); Om en beiler oppførte seg sånn ville jeg oppfattet situasjonen som karikert og konstruert, kunstig og rar. Jeg ville IKKE gått på date med en sånn kar etterpå iallefall, men jeg ville ledd godt og tenkt at "det der var en artig, rar skrue" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg skal kun snakke for meg selv (selv om jeg tror jeg kan snakke for veldig, veldig mange); Om en beiler oppførte seg sånn ville jeg oppfattet situasjonen som karikert og konstruert, kunstig og rar. Jeg ville IKKE gått på date med en sånn kar etterpå iallefall, men jeg ville ledd godt og tenkt at "det der var en artig, rar skrue" Hei! Hm det ville jeg tenkt om deg om drikke svarte ja med alle disse vitenskapelige punktene gjenomført :-D Er du nå sikker på at du ikke ville bli sjarmert? Hvis du med høy puls møtte en mann langt inni skogen som lot deg både holde noe varmt og tungt...det er lett å smile av noe annerledes, men hvorfor skulle ikke dette virke på deg, når det er bevist? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg skal kun snakke for meg selv (selv om jeg tror jeg kan snakke for veldig, veldig mange); Om en beiler oppførte seg sånn ville jeg oppfattet situasjonen som karikert og konstruert, kunstig og rar. Jeg ville IKKE gått på date med en sånn kar etterpå iallefall, men jeg ville ledd godt og tenkt at "det der var en artig, rar skrue" Hei! Beklager skulle være: Hm det ville jeg tenkt om deg om du ikke svarte ja , med alle disse vitenskapelige punktene gjenomført :-D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei! Hm det ville jeg tenkt om deg om drikke svarte ja med alle disse vitenskapelige punktene gjenomført :-D Er du nå sikker på at du ikke ville bli sjarmert? Hvis du med høy puls møtte en mann langt inni skogen som lot deg både holde noe varmt og tungt...det er lett å smile av noe annerledes, men hvorfor skulle ikke dette virke på deg, når det er bevist? Relasjoner og følelser er ikke matematikk, dvs det finnes ikke én absolutt sannhet. Selv om man kan finne signifikante kausale sammenhenger er det ikke sånn at disse sammenhengene stemmer for alle mennesker og i alle samfunn som sådan. Både kulturell og sosial bakgrunn, individuelle preferanser, smak, lynne, kulturelle og sosiale normer i samfunnet man lever innenfor etc påvirker hva man foretrekker. Et godt tankeeksperiment i så måte: Tror du at det beste rådet også for en Saudi-Arabisk mann er å gå ut i naturen, kle seg i rød anorakk og berøre en fremmed kvinnes skulder samtidig som hun skal løfte noe tungt + alt det andre? Nei Madelenemie, her har Petter Skjerven gjort det han er så innmari flink til, nemlig å sette sammen fenomen (som i og for seg kan være påpekt kausalt hver for seg gjennom forskning) til å bli et artig og parodisk innslag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Relasjoner og følelser er ikke matematikk, dvs det finnes ikke én absolutt sannhet. Selv om man kan finne signifikante kausale sammenhenger er det ikke sånn at disse sammenhengene stemmer for alle mennesker og i alle samfunn som sådan. Både kulturell og sosial bakgrunn, individuelle preferanser, smak, lynne, kulturelle og sosiale normer i samfunnet man lever innenfor etc påvirker hva man foretrekker. Et godt tankeeksperiment i så måte: Tror du at det beste rådet også for en Saudi-Arabisk mann er å gå ut i naturen, kle seg i rød anorakk og berøre en fremmed kvinnes skulder samtidig som hun skal løfte noe tungt + alt det andre? Nei Madelenemie, her har Petter Skjerven gjort det han er så innmari flink til, nemlig å sette sammen fenomen (som i og for seg kan være påpekt kausalt hver for seg gjennom forskning) til å bli et artig og parodisk innslag. Hei! Siden du spør, så må jeg svare, jeg har ikke tenkt på noe så eksotisk og fjernt som en araber, jeg tenker mer på nordmenn, når jeg tenkte på fjellreven anorakk m.m. Men det kan jo hende de har sine røde klær som ville ha funksjon, det med se noen dypt inn i øynene, som et taktisk trekk, noen sekunder kan en de fleste klare, hvis man er ute etter kjæreste og med opplysningen om at dette er viktig. Faktisk ble en gjeng Asperger gutter av ulike grunner kastet ut av et utested i Oslo, en av guttene mente det var fordi de gikk med sekk og ikke kledde seg korrekt, han har Asperger men er opptatt av det korrekte. Han mente vi burde få klescoach på aspergermøtene feks. Da hadde ikke jeg kommet, jeg går ikke i klær jeg ikke liker, ikke klær bare andre liker. Jeg liker ikke klær som er. Uvanlige, stikker eller er i syntetiske stoffer for de klør. Men han ene ble beskyldt for å stirre på kvinner og an andre for å være full, noe han ikke var, så derfor er det viktig at man gjør de "rette" sjekketriksene. Da tenker jeg på varige forhold, med solide, seriøse og naturinterreserte nordmenn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Relasjoner og følelser er ikke matematikk, dvs det finnes ikke én absolutt sannhet. Selv om man kan finne signifikante kausale sammenhenger er det ikke sånn at disse sammenhengene stemmer for alle mennesker og i alle samfunn som sådan. Både kulturell og sosial bakgrunn, individuelle preferanser, smak, lynne, kulturelle og sosiale normer i samfunnet man lever innenfor etc påvirker hva man foretrekker. Et godt tankeeksperiment i så måte: Tror du at det beste rådet også for en Saudi-Arabisk mann er å gå ut i naturen, kle seg i rød anorakk og berøre en fremmed kvinnes skulder samtidig som hun skal løfte noe tungt + alt det andre? Nei Madelenemie, her har Petter Skjerven gjort det han er så innmari flink til, nemlig å sette sammen fenomen (som i og for seg kan være påpekt kausalt hver for seg gjennom forskning) til å bli et artig og parodisk innslag. Hei! Mener du dette er tull? Ironi og parodi? Jeg tok det helt på alvor, som gode råd! ( z-: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Hei! Mener du dette er tull? Ironi og parodi? Jeg tok det helt på alvor, som gode råd! ( z-: Ja, slik som filmsnutten er bygd opp er dette et parodisk innslag, selv om noen av rådene _hver_for_seg_ kan ha noe for seg (som feks det å møte blikket og holde det l i t t lengre enn nødvendig, det å berøre feks armen til den andre, det å speile den andre etc). Slik det er satt sammen og videretolket her er dette imidlertid parodisk, og ikke-asbergere vil oppfatte en slik situasjon som konstruert og - ja, parodisk Endret 25. mai 2014 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Ja, slik som filmsnutten er bygd opp er dette et parodisk innslag, selv om noen av rådene _hver_for_seg_ kan ha noe for seg (som feks det å møte blikket og holde det l i t t lengre enn nødvendig, det å berøre feks armen til den andre, det å speile den andre etc). Slik det er satt sammen og videretolket her er dette imidlertid parodisk, og ikke-asbergere vil oppfatte en slik situasjon som konstruert og - ja, parodisk Hei! Ok, rart, Men i vertfall er nok det å invitere noen på tiurleik et godt råd, man blir sliten, og langt inni villmarken er det mer naturlig å tenne bål og få andre til å kjenne på varmen:-) Selv om du ikke vet dette, så vet jeg det, gode råd trengs til Asperger gutter, de fleste forblir ensomme, og lengter etter en partner, men vet ikke, hvordan gå frem. Det er adskillig lettere for oss kvinner, for menn frir jo, og sånn ble jeg fridd til da jeg minst tenkte på det, men det kom mye bra ut av det :-) faktisk var det flere som kurtiserte sa min mann, men bare han sa det med tydelige ord, " vil du gifte deg med meg" det ville jeg da jeg syns han var så sosial at det fascinerte meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei! Ok, rart, Men i vertfall er nok det å invitere noen på tiurleik et godt råd, man blir sliten, og langt inni villmarken er det mer naturlig å tenne bål og få andre til å kjenne på varmen:-) Selv om du ikke vet dette, så vet jeg det, gode råd trengs til Asperger gutter, de fleste forblir ensomme, og lengter etter en partner, men vet ikke, hvordan gå frem. Det er adskillig lettere for oss kvinner, for menn frir jo, og sånn ble jeg fridd til da jeg minst tenkte på det, men det kom mye bra ut av det :-) faktisk var det flere som kurtiserte sa min mann, men bare han sa det med tydelige ord, " vil du gifte deg med meg" det ville jeg da jeg syns han var så sosial at det fascinerte meg. Å invitere på tiurleik, er nok kun et godt råd i noen få tilfeller. Det forutsetter at den man inviterer er interessert i denne typen aktivitet, - hvis ikke kan det virke ganske sært og nerdete at man inviterer en man ikke kjenner så godt til å bli med. Jeg tror ikke det går an å gi folk generelle oppskrifter for noe så komplekst som det å få en kjæreste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei! Ok, rart, Men i vertfall er nok det å invitere noen på tiurleik et godt råd, man blir sliten, og langt inni villmarken er det mer naturlig å tenne bål og få andre til å kjenne på varmen:-) Selv om du ikke vet dette, så vet jeg det, gode råd trengs til Asperger gutter, de fleste forblir ensomme, og lengter etter en partner, men vet ikke, hvordan gå frem. Det er adskillig lettere for oss kvinner, for menn frir jo, og sånn ble jeg fridd til da jeg minst tenkte på det, men det kom mye bra ut av det :-) faktisk var det flere som kurtiserte sa min mann, men bare han sa det med tydelige ord, " vil du gifte deg med meg" det ville jeg da jeg syns han var så sosial at det fascinerte meg. Det er mange som trenger råd når det kommer til dette med partnere, ikke bare asberger-gutter, men poenget er at dette ikke er en eksakt prosedyre (som du sier i overskriften din). Folk er forskjellige, og det gjelder både asbergere og ikke-asbergere. Noen liker havet, noen liker skogen, noen liker fugler, noen liker hester - og noen liker ikke dyr i det heletatt. Det er ikke gitt at alle som liker feks tiurleik er gode partnere, på samme måte som alle som k a n være en god framtidig partner liker tiurleik. Det er foreksempel fullt mulig å både like tiurleik og være en gretten surpomp hjemme, og hvem vet - kanskje liker den din sønn vil trives sammen med gamle hus og arkitektur? Dette kan man ikke vite på forhånd, og derfor må man "føle seg litt fram", og huske at når man har med mennesker å gjøre er det noen mønster på gruppenivå som ikke nødvendigvis gjelder på indivinivå. Det er derfor ingen eksakte sannheter når det kommer til relasjoner, og dette er påvist i uendelig mange tråder her inne gjennom de siste årene. . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Det er mange som trenger råd når det kommer til dette med partnere, ikke bare asberger-gutter, men poenget er at dette ikke er en eksakt prosedyre (som du sier i overskriften din). Folk er forskjellige, og det gjelder både asbergere og ikke-asbergere. Noen liker havet, noen liker skogen, noen liker fugler, noen liker hester - og noen liker ikke dyr i det heletatt. Det er ikke gitt at alle som liker feks tiurleik er gode partnere, på samme måte som alle som k a n være en god framtidig partner liker tiurleik. Det er foreksempel fullt mulig å både like tiurleik og være en gretten surpomp hjemme, og hvem vet - kanskje liker den din sønn vil trives sammen med gamle hus og arkitektur? Dette kan man ikke vite på forhånd, og derfor må man "føle seg litt fram", og huske at når man har med mennesker å gjøre er det noen mønster på gruppenivå som ikke nødvendigvis gjelder på indivinivå. Det er derfor ingen eksakte sannheter når det kommer til relasjoner, og dette er påvist i uendelig mange tråder her inne gjennom de siste årene. . Hei! Jeg klarer ikke å forklare hvorfor slike vitenskapelige triks kan hjelpe. Jeg tror faktisk det fins lure sjekketriks, og dette på bakgrunn av at de i Australia lærer aspergere hvordan gå frem, punkt for punkt, dr Attwood fortalte om dette, og selv følger jeg et par av rådene, med en effekt av dette som det er synd ikke kan måles av et instrument. Kanskje nettopp derfor VET jeg effektiviteten av å gjøre og følge et system. Jeg skulle ønske jeg kunne forklare dere hvorfor og hvordan dette fungerer, helt uten følelser, og følerier, det er bare å si visse ord, X ant ganger pr dag, og dagen er hyggelig for alle parter. Hva er dette da? Det er nettopp vitenskap. Det er dokumentert at å si "jeg elsker deg" to ganger pr dag, er effektivt og sunt for et forhold. Dette forklarte dr Attwood, selv har jeg merket effekten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Jeg skulle ønske jeg kunne forklare dere hvorfor og hvordan dette fungerer, helt uten følelser, og følerier, det er bare å si visse ord, X ant ganger pr dag, og dagen er hyggelig for alle parter. Hva er dette da? Det er nettopp vitenskap. Det er dokumentert at å si "jeg elsker deg" to ganger pr dag, er effektivt og sunt for et forhold. Dette forklarte dr Attwood, selv har jeg merket effekten. Det du sier her er bare én side av familielivet ditt, slik du har fortalt om det. Du har skrevet mye her inne om at du sier "jeg elsker deg" to ganger, klemmer eller holder blikket i så-og-så mange sekunder, men at dette likevel ikke er nok for din mann (han savner nærhet i din og hans relasjon). Dét burde få deg til å forstå at slike system ikke fungerer likt for alle, og da for få av oss uten asberger. Du kom dessuten nettopp til kort overfor din datter, fordi en klem for så å gå ikke var nok for henne i den fortvilte situasjonen hun var i heller. Følelser og det du kaller føleri er en svært, svært viktig dimensjon for oss ikke-asbergere Madelenemie, og derfor fungerer ikke slike system særlig godt for oss. Jeg ville nok blitt lei meg og følt meg ensom i mitt forhold om min mann sa "jeg elsker deg" to ganger om dagen uten at jeg følte at det lå kjærlighet, ømhet, lidenskap og/ eller begjær bak, og for oss er det mye mer verdifullt for oss som kjærester om vi sier "jeg er glad i deg" et par ganger i uka- men da i en situasjon hvor den andre vet at det ikke bare er ord som bare rutinemessig skal framføres - som om det var et bordvers. Om din sønn skal være sammen med en ikke-asberger vil vedkommende mest sannsynlig ikke respondere på et slikt system, selv om dere gjerne skulle ønske at det var sånn. Endret 25. mai 2014 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Det du sier her er bare én side av familielivet ditt, slik du har fortalt om det. Du har skrevet mye her inne om at du sier "jeg elsker deg" to ganger, klemmer eller holder blikket i så-og-så mange sekunder, men at dette likevel ikke er nok for din mann (han savner nærhet i din og hans relasjon). Dét burde få deg til å forstå at slike system ikke fungerer likt for alle, og da for få av oss uten asberger. Du kom dessuten nettopp til kort overfor din datter, fordi en klem for så å gå ikke var nok for henne i den fortvilte situasjonen hun var i heller. Følelser og det du kaller føleri er en svært, svært viktig dimensjon for oss ikke-asbergere Madelenemie, og derfor fungerer ikke slike system særlig godt for oss. Jeg ville nok blitt lei meg og følt meg ensom i mitt forhold om min mann sa "jeg elsker deg" to ganger om dagen uten at jeg følte at det lå kjærlighet, ømhet, lidenskap og/ eller begjær bak, og for oss er det mye mer verdifullt for oss som kjærester om vi sier "jeg er glad i deg" et par ganger i uka- men da i en situasjon hvor den andre vet at det ikke bare er ord som bare rutinemessig skal framføres - som om det var et bordvers. Om din sønn skal være sammen med en ikke-asberger vil vedkommende mest sannsynlig ikke respondere på et slikt system, selv om dere gjerne skulle ønske at det var sånn. Hei! Ja ok. Men du kan vel se at det er bedre med et system enn uten? Jeg hadde ikke blitt informert om hva gjøre eksakt i slike situasjoner , nå har jeg to gode løsninger. 1) holde rundt personen , selv om gråter og man blir frustrert, man kan da puste rolig, og telle inni seg. 2) si, " hei skal ikke vi finne på noe hyggelig nå?" Feks gå på kino, museum , du velger.... Jeg skriver ikke at dette er optimalt, det er løsninger på egne begrensninger, på at man vil få til, glede andre og ha et adferdsmønster minst mulig til ergrelse for andre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei! Ja ok. Men du kan vel se at det er bedre med et system enn uten? Jeg hadde ikke blitt informert om hva gjøre eksakt i slike situasjoner , nå har jeg to gode løsninger. 1) holde rundt personen , selv om gråter og man blir frustrert, man kan da puste rolig, og telle inni seg. 2) si, " hei skal ikke vi finne på noe hyggelig nå?" Feks gå på kino, museum , du velger.... Jeg skriver ikke at dette er optimalt, det er løsninger på egne begrensninger, på at man vil få til, glede andre og ha et adferdsmønster minst mulig til ergrelse for andre Tips og triks kan svært ofte være verdifulle og til god hjelp, men å tenke systemene som absolutte og eksakte blir feil for oss ikke-asbergere. Jeg håper du ikke misforstår meg og tenker at jeg sier at du ikke skal følge triksene som fungerer fint for deg og din familie, for de tror jeg er kjempegode verktøy for dere Det jeg prøver å si er at folk er ulike, og at de samme triksene ikke nødvendigvis ville fungert like godt i en annen familie, og at det derfor ikke finnes universelle lover for relasjoner/ kjæresteri. Ulike mennesker har ulike behov - men altså: kjempefint og viktig at dere har funnet metoder og triks som fungerer f o r d e r e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DexterMorgan Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jenter er noen rare dyr, vitenskap vil aldri klare å forutse deres galskap. Enig i at noen generelle tips kan være greit, men å ta den filmen bokstavelig vil ende dårlig ;D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei! Dette er en perfekt oppskrift på å finne en god livsledsager. Så enkelt og vitenskapelig kan det gjøres. Deler derfor denne linken med dere, da jeg tror at bare man går riktig og vitenskapelig frem, vil man nettopp finne partnerlykken.http://m.youtube.com/watch?v=URBeoQT_dOM Jeg ble glad da jeg så dette, skal vise den til min sønn, for så har han teorien når behovet/ ønsket melder seg. Feks noe så enkelt som å ta på seg en rød vindannorakk og invitere et ønsket menneske med seg på tiurleik, det tror jeg skaper den riktige ramme. Er ikke dette fra et humorprogram? Anonymous poster hash: 97e1e...429 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398830-eksakt-prosedyre-for-%C3%A5-f%C3%A5-kj%C3%A6reste/#findComment-3542599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.