Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar på forrige innlegg, dr. Moen! Eg gløymde å spørja om noko anna som eg lurar på. Ca 6-7 timar etter at eg har tatt tabletten, vert eg kvalm og uvel. Pleier å ta tabletten om kvelden, og om natta vaknar eg ofte av at eg er kvalm. Neste morgon og utover formiddagen er eg fortsatt kvalm og uvel i magen. Har brukt yasmin i ei veke no. Etter fyrste tabletten var eg så kvalm at eg vakna 2 gongar om natta, var kvalm og svimmel og måtte opp og spy. eit par dagar etter måtte eg òg spy ein morgon. (eg er ikkje gravid!!)Har snakka med lækjaren min, og han sa eg skulle fortsetje litt til. Kva er det som gjer at eg reagerer sånn på pillane? Er det farleg? Og vil det gå seg til etterkvart?Og i så fall-kor lenge skal eg vente? Syns kvalmen er litt betre siste dagane, men det er fortsatt ubehageleg..

Med venleg helsing

Brukte marvelon for mange år sidan, og var ein del kvalm då òg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39884-kvalme-og-yasmin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er østrogenhormonet i pillen som man kan bli kvalm av. Det finne i alle p-piller i omtrent samme mengde. Kvalmen gir seg gjerne etterhvert, det er ikke farlig. Blir neppe bedre med annen type p-pille, men blir borte med minipille eller p-sprøyte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39884-kvalme-og-yasmin/#findComment-150832
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...