Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Viktig å følge moten!!!

Fra spøk til side, jeg har ikke tid eller krefter til å holde det området fritt for hår. Mannen min er heldigvis fornøyd så lenge jeg tar litt i bikinilinja og stusser litt så det ikke blir for langt.

(Tok alt en gang - følte jeg så ut som et barn, og etter to dager var det fullt av små, sorte hår som klødde noe infernalsk!) Aldri mer!!

Anonymous poster hash: c31e0...252

Er det noe som er sikkert når det gjelder mote er at den pendler. Jo mer ut noe er, jo sikrere er det at akkurat det blir en trend om en stund. Så også med kjønnshår :-).

I fjor stilte jo flere av de kvinnelige stjernene med "skjegg" under armene på den røde løperen, antakelig nettopp for å vise at de har fått med seg trenden.  Tror aldri jeg kommer til å la håret under armene gro, gitt.

Annonse

Dette ble diskutert for et års tid siden her inne, og allerede da var den nye hårtrenden nevnt...

Jeg får skylde på at klikk.no er like trege, siden artikkelen ble publisert i går.

Eller kanskje det er de ledende på DOL som er trendskapere og resten av klikk.no og verden for øvrig som følger etter...

Endret av laban

Jeg får skylde på at klikk.no er like trege, siden artikkelen ble publisert i går.

Pussig at de ikke har linket til den tråden forresten? Nei vent, da hadde de jo røpet at de ikke kom med en "nyhet" hihi...

Mens vi snakker om trender, ser forresten at de også meddeler at det ikke er in med runde pupper lenger heller.

"- Det idelle brystet har mer tyngde i nedre del av brystet enn på oversiden. Det er dråpeformet med et volum som gjør at brystvortene peker oppover, sier Bjørn Tvedt"

http://www.klikk.no/helse/doktoronline/kirurgi/article878967.ece

Jeg som både hadde fjernet alt håret og trent puppene runde.... Det blir travelt før en kan vise seg på stranden gitt.

Endret av Kayia
Gjest Gargamel

"Det er dråpeformet med et volum som gjør at brystvortene peker oppover, sier Bjørn Tvedt"

Jeg har lagt merke til at kirurger plasserer brystvortene langt oppå puppen så de peker rett opp. Jeg har alltid lurt på hvorfor, men nå skjønner jeg at det er en motesak.

Mine brystvorter peker rett frem, forresten. Til info.

Mine brystvorter peker rett frem, forresten. Til info.

Kjekt å vite. Når den nye rumpe-selfie-trenden Adressa har som sin øverste nyhetssak i dag har lagt seg får du håpe at den etterfølges av en brystvorte-selfie-trend, så kan Adressa vise dem fram for deg... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article9746766.ece

Når den nye rumpe-selfie-trenden Adressa har som sin øverste nyhetssak i dag har lagt seg får du håpe at den etterfølges av en brystvorte-selfie-trend, så kan Adressa vise dem fram for deg... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article9746766.ece

Øverste nyhetssak, intet mindre. Herlighet, det skjer store, viktige ting i dette landet...

Øverste nyhetssak, intet mindre. Herlighet, det skjer store, viktige ting i dette landet...

På en måte kan vi trekke et lettelsens sukk, for dette MÅ jo bety at det både er verdensfred, at alle får mat og at miljøkrisa er løst en gang for alle vil jeg tro.

Endret av Kayia

Annonse

Mens vi snakker om trender, ser forresten at de også meddeler at det ikke er in med runde pupper lenger heller.

"- Det idelle brystet har mer tyngde i nedre del av brystet enn på oversiden. Det er dråpeformet med et volum som gjør at brystvortene peker oppover, sier Bjørn Tvedt"

http://www.klikk.no/helse/doktoronline/kirurgi/article878967.ece

Gosh, som jeg kommer til å bli poppis i sommer! Tror jeg må forberede meg på uvant mengde oppmerksomhet

Tviler sterkt på at det der kommer til å bli moderne igjen :-)

Har det noen gang vært moderne? Selv om vi ikke var så bevisste på hårfjerning før? Husker jeg i tenårene syntes det var litt flaut at noen kjønnshår stakk utenfor bikinibuksen, og at jeg barberte dem bort i smug...

påskelilje

Har det noen gang vært moderne? Selv om vi ikke var så bevisste på hårfjerning før? Husker jeg i tenårene syntes det var litt flaut at noen kjønnshår stakk utenfor bikinibuksen, og at jeg barberte dem bort i smug...

Samme her. Det var vel ikke moderne at noe stakk ut. Husker jeg brukte en hårfjerningskrem med en rosa spatel til å ta bikinkanten. Kan fremdeles huske den spesielle lukta fra den kremen...

Akkurat det samme her. Husker at jeg stusset litt generelt der nede også. Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...