Gå til innhold

Ble kvalm av det jeg leste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er kjæreste med en mann som er lærer på barneskolen. Jeg har en jobb som gjør at jeg er mye i klassen hans. I dag kom jeg rett inn på facebook siden hans, da han hadde lånt min pc. Jeg kom rett inn på en samtale mellom han og en kompis og skulle klikke bort siden. Da kommer jeg borti piltasten til høyre slik at siden "spretter oppover" og kan ikke unngå å se og fortsette og lese hva som står der..

Dette er meldinger som er skrevet før vi ble sammen. Han skriver til kompisen noe som "oi, nå logget en av knulledamene på her..hun er SÅ sexy. Hun er gift og har tre barn og det verste er at hun har datteren sin i min klasse ;-) Men ingen får vite om det....Kompisen svarer "kjør på :P"

Jeg blir helt kvalm. Jeg jobber jo nesten daglig rundt denne jenta, har sett moren et par ganger, og hørt en del om hun, samtaler de har hatt ang. datteren, klassen osv. Selv om det er før min tid så blir jeg helt dårlig. Han har hatt et forhold til mammaen som har en elev klassen hans. Hun er gift!!! Og han fleiper om det.

Hva om de holder på enda? det er ikke lenge siden hun var på foreldresamtale hos han..

Hva skal jeg gjøre? har lyst til å konfrontere han, høre at han angrer, høre han forsikre meg om at det ikke er noe, men da har jeg jo snoket på facebooken hans, og har jeg egentlig rett til å høre noe om dette, det var jo (forhåpentligvis) før vi ble sammen..

Jeg synes bare det er helt sykt. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 5ae82...be1
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398880-ble-kvalm-av-det-jeg-leste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har alle en fortid. Jeg synes det er helt idiotisk og en "merkelig" oppførsel av de begge. Jeg skjønner du reagerer men jeg hadde ikke gjort noe -fordi det er ikke min sak og fortid er tross alt fortid. 

Anonymous poster hash: 8c9b7...916

Jeg kom rett inn på en samtale mellom han og en kompis og skulle klikke bort siden. Da kommer jeg borti piltasten til høyre slik at siden "spretter oppover" og kan ikke unngå å se og fortsette og lese hva som står der..

Dette er meldinger som er skrevet før vi ble sammen.

Han skriver til kompisen noe som "oi, nå logget en av knulledamene på her..hun er SÅ sexy. Hun er gift og har tre barn og det verste er at hun har datteren sin i min klasse ;-) Men ingen får vite om det....Kompisen svarer "kjør på :P"

Hva skal jeg gjøre? Jeg synes bare det er helt sykt. Hva hadde dere gjort?

Jeg hadde gjort alt jeg kunne for å glemme dette. Du vet egentlig ingenting om hva som har skjedd, iallefall ikke ut fra det du skriver her. Du har sett at han omtaler damen som "knulledame", men det kan jo like gjerne være det han og kompisen kalte lekre damer de kunne tenkt seg å ligge med, sant.

Du blir dessuten nødt til å fortelle at du har lest hans personlige meldinger, og tatt i betraktning at dette både ble sagt før dere ble sammen og du egentlig ikke vet hva som skjedde, er det definitivt lurest å la det ligge.

Tenker jeg.

Endret av Kayia
AnonymBruker

Hva skjer med å snakke sammen? Hvis det var kjæresten min kunne jeg sagt at jeg kom inn på Facebook`en hans ved en misforståelse, men at jeg så dialogen, og lurer på hva det handler om.

Det er vel mye bedre å spørre, og få svar, enn å gruble på dette over lengre tid. Ofte har ting en bedre forklaring enn man frykter først.

Anonymous poster hash: 3a7d5...2f5
Gjest Ladytron

Er enig med Kayia. Selv om det var et feiltrinn så skulle du jo egentlig ikke ha vært inne og sett på den samtalen. Det kan like gjerne ha vært litt grov humor mellom to kamerater. Om noe faktisk hadde skjedd mellom kjæresten din og hun dama så var det jo uansett lenge før din tid. Du har sikkert erfaringer som du ikke hadde ønsket å fortelle han om også.

AnonymBruker

Jeg er kjæreste med en mann som er lærer på barneskolen. Jeg har en jobb som gjør at jeg er mye i klassen hans. I dag kom jeg rett inn på facebook siden hans, da han hadde lånt min pc. Jeg kom rett inn på en samtale mellom han og en kompis og skulle klikke bort siden. Da kommer jeg borti piltasten til høyre slik at siden "spretter oppover" og kan ikke unngå å se og fortsette og lese hva som står der..

Dette er meldinger som er skrevet før vi ble sammen. Han skriver til kompisen noe som "oi, nå logget en av knulledamene på her..hun er SÅ sexy. Hun er gift og har tre barn og det verste er at hun har datteren sin i min klasse ;-) Men ingen får vite om det....Kompisen svarer "kjør på :P"

Jeg blir helt kvalm. Jeg jobber jo nesten daglig rundt denne jenta, har sett moren et par ganger, og hørt en del om hun, samtaler de har hatt ang. datteren, klassen osv. Selv om det er før min tid så blir jeg helt dårlig. Han har hatt et forhold til mammaen som har en elev klassen hans. Hun er gift!!! Og han fleiper om det.

Hva om de holder på enda? det er ikke lenge siden hun var på foreldresamtale hos han..

Hva skal jeg gjøre? har lyst til å konfrontere han, høre at han angrer, høre han forsikre meg om at det ikke er noe, men da har jeg jo snoket på facebooken hans, og har jeg egentlig rett til å høre noe om dette, det var jo (forhåpentligvis) før vi ble sammen..

Jeg synes bare det er helt sykt. Hva hadde dere gjort?

Jeg er enig med flere av de andre som har svart deg. Dette er for uklart til at du kan vite om han hadde et forhold til henne eller bare ønsket seg det.

Min første tanke når jeg leste det var at han kalte henne for knulledame fordi han ønsket seg henne. Dette fordi han sa en av knulledamene, han hadde vel neppe så mange på en gang. Jeg tror det er et uttrykk de brukte på damer de kunne tenke seg. Og når kameraten sa kjør på, tenkte jeg at det betydde at kameraten synes han skulle prøve seg.

At ingen visste noen ting, tolket jeg som om han mente at ingen ante at han var interisert i henne.

Jeg kan selvfølgelig ta feil, men dette var ialfall hva jeg leste når jeg så samtalen mellom dem.

Anonymous poster hash: 159ce...6bf

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Jeg er enig med flere av de andre som har svart deg. Dette er for uklart til at du kan vite om han hadde et forhold til henne eller bare ønsket seg det.

Min første tanke når jeg leste det var at han kalte henne for knulledame fordi han ønsket seg henne. Dette fordi han sa en av knulledamene, han hadde vel neppe så mange på en gang. Jeg tror det er et uttrykk de brukte på damer de kunne tenke seg. Og når kameraten sa kjør på, tenkte jeg at det betydde at kameraten synes han skulle prøve seg.

At ingen visste noen ting, tolket jeg som om han mente at ingen ante at han var interisert i henne.

Jeg kan selvfølgelig ta feil, men dette var ialfall hva jeg leste når jeg så samtalen mellom dem.

Anonymous poster hash: 159ce...6bf

TS her.. Han skrev "lurer på om jeg kan miste jobben for sånt". Så da tolker jeg det som at de virkelig har hatt noe på gang.

Jeg tolker det motsatt. Han har ennå ikke gjort noe, og spekulerer rundt konsekvensene dersom han gjør noe.

Slik tenker jeg også - dette er først og fremst grov humor med en kompis.

Uansett lite formålstjenlig å grave i hva kjæresten eventuelt gjorde før man ble sammen, slikt kommer det lite godt ut av.

Uansett lite formålstjenlig å grave i hva kjæresten eventuelt gjorde før man ble sammen, slikt kommer det lite godt ut av.

Kunne ikke vært mer enig. Jeg ville dessuten logge av uten å gå inn på meldinger dersom kjæresten forlater facebook åpent en senere gang, om jeg var ts.

Gjest Gargamel

Det er en veldig rar chat, og ikke godt å si hva de f.eks legger i "knulledame". Det er en bakgrunn her vi ikke kjenner, og chat' en kan bety veldig mye eller absolutt ingen ting. Jeg gjetter hun har fått ord på seg å være en knulledame (hva enn det betyr), og at de tuller med det.

AnonymBruker

Kunne ikke vært mer enig. Jeg ville dessuten logge av uten å gå inn på meldinger dersom kjæresten forlater facebook åpent en senere gang, om jeg var ts.

Hmm, det sto også at han holdt på å flørte med en annen dame samtidig, en som han var veldig interessert i. Men at denne damen aldri kom til å få vite om denne mammaen.. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det.

Jeg er helt enig i at man bør logge ut hvis noe slikt skjer, men jeg kom RETT inn på denne samtalen og det var slik at jeg først begynte å lure på om han var utro mot meg. Før jeg så når det ble skrevet..

Annonse

Hmm, det sto også at han holdt på å flørte med en annen dame samtidig, en som han var veldig interessert i. Men at denne damen aldri kom til å få vite om denne mammaen.. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det.

Jeg er helt enig i at man bør logge ut hvis noe slikt skjer, men jeg kom RETT inn på denne samtalen og det var slik at jeg først begynte å lure på om han var utro mot meg. Før jeg så når det ble skrevet..

Husk at veldig mange unge menn smører tjukt på når de forteller kompiser om sine flørter og damer generelt.

Madelenemie

Jeg er kjæreste med en mann som er lærer på barneskolen. Jeg har en jobb som gjør at jeg er mye i klassen hans. I dag kom jeg rett inn på facebook siden hans, da han hadde lånt min pc. Jeg kom rett inn på en samtale mellom han og en kompis og skulle klikke bort siden. Da kommer jeg borti piltasten til høyre slik at siden "spretter oppover" og kan ikke unngå å se og fortsette og lese hva som står der.. Dette er meldinger som er skrevet før vi ble sammen. Han skriver til kompisen noe som "oi, nå logget en av knulledamene på her..hun er SÅ sexy. Hun er gift og har tre barn og det verste er at hun har datteren sin i min klasse ;-) Men ingen får vite om det....Kompisen svarer "kjør på :P" Jeg blir helt kvalm. Jeg jobber jo nesten daglig rundt denne jenta, har sett moren et par ganger, og hørt en del om hun, samtaler de har hatt ang. datteren, klassen osv. Selv om det er før min tid så blir jeg helt dårlig. Han har hatt et forhold til mammaen som har en elev klassen hans. Hun er gift!!! Og han fleiper om det. Hva om de holder på enda? det er ikke lenge siden hun var på foreldresamtale hos han.. Hva skal jeg gjøre? har lyst til å konfrontere han, høre at han angrer, høre han forsikre meg om at det ikke er noe, men da har jeg jo snoket på facebooken hans, og har jeg egentlig rett til å høre noe om dette, det var jo (forhåpentligvis) før vi ble sammen.. Jeg synes bare det er helt sykt. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 5ae82...be1

Hei!

Jeg syns at når man snoker/ leser/ interesserer seg for andres private område at man bør ha fokus på det problemet man selv har!

Leser du/ blir opptatt av hva andre skriver i fortrolighet, er problemet egentlig det.

Det andre er uvesentlig sammenlignet.

Legg dette bak deg. Det var før din tid, og du bør bare ta det som et kompliment at kjæresten din hadde øynene oppe for søte damer mens han var singel, og tilslutt valgte nettopp deg :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...