Gå til innhold

Setter du deg rett ned på offentlige toaletter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Å dekke toalettsete med papir føler jeg er styr. Jeg får det aldri til å ligge på plass, og har jeg treg mage stopper det opp før jeg er ferdig med å gjøre klart.

Det var en periode de hadde desifinerende flasker hengende på enkelte toaletter, men det ser jeg aldri lenger.

Det jeg prøver å få tak i er bakteriedrepende engangskluter innpakket i enkle pakker som jeg kan ha liggende i vesken når jeg er ute og reiser. De som er pakket inn samlet i en pakke er for store til å ha med i vesken. Vet noen om det er noe slik å få tak i, eller har andre tips istedenfor å dekke til med papir, så hadde det vært fint å høre.

Anonymous poster hash: 3399d...733

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.6.2014 den 17.32):

Å dekke toalettsete med papir føler jeg er styr. Jeg får det aldri til å ligge på plass, og har jeg treg mage stopper det opp før jeg er ferdig med å gjøre klart.

Det var en periode de hadde desifinerende flasker hengende på enkelte toaletter, men det ser jeg aldri lenger.

Det jeg prøver å få tak i er bakteriedrepende engangskluter innpakket i enkle pakker som jeg kan ha liggende i vesken når jeg er ute og reiser. De som er pakket inn samlet i en pakke er for store til å ha med i vesken. Vet noen om det er noe slik å få tak i, eller har andre tips istedenfor å dekke til med papir, så hadde det vært fint å høre.

Anonymous poster hash: 3399d...733

Anti-bac enkeltpakket får du på apoteket, de ligger i en eske, men er pakket en og en inni eska.

Nei, jeg gidder virkelig ikke styre med å tørke av ringen eller legge papir på eller noe sånt - om det er så møkkete at jeg ikke hæler å sette meg ned der så kan det være det samme. Og det har jeg foreløbig ikke opplevd noe sted. :)

AnonymBruker
  DexterMorgan skrev (På 1.6.2014 den 17.48):

Bruker alltid papir (selv om jeg er hjemme hos meg selv..), og klarer ikke helt se hvordan det er mye styr, tar meg 10 sekunder så kjører jeg på ;)

Hjemme hos deg selv også? Har du tvangslidelse?

Anonymous poster hash: 4d022...01d

DexterMorgan
  AnonymBruker skrev (På 1.6.2014 den 17.54):

Hjemme hos deg selv også? Har du tvangslidelse?

Anonymous poster hash: 4d022...01d

Nei, men gidder ikke vaske (edit:så ofte) så lol XD

Endret av DexterMorgan

Annonse

Så fremt setet set rent ut, setter jeg meg rett ned ja... Man sitter da på lårene (fortrinnsvis hel hud), ingen kroppsåpninger i kontakt med ringen... Og forrensten - de desinfiserende sprayene er ofte å se på offentlige toaletter.

Madelenemie

Hei!

Jeg har det også slik papir på toalettsete, uansett er det kaldt.

Men et tips er å få rutiner slik at man ikke sitter på offentlige toaletter med sitt morgenærende.

Det kan læres gjennom gode rutiner at å gå på morgentoalettet ferdiggjøres før man drar hjemmefra.

Annonse

Bella Dotte
  Madelenemie skrev (På 1.6.2014 den 19.35):

Hei!

Men et tips er å få rutiner slik at man ikke sitter på offentlige toaletter med sitt morgenærende.

Det kan læres gjennom gode rutiner at å gå på morgentoalettet ferdiggjøres før man drar hjemmefra.

Enig!

Diaré er kun et spørsmål om korrekt oppdragelse!

Bella Dotte skrev (På 1.6.2014 den 21.36):

Enig!

Diaré er kun et spørsmål om korrekt oppdragelse!

Haha nå håper jeg virkelig du spøker!

Fra spøk til alvor:

Jeg setter meg ned på offentlige toaletter som er ser noenlunde rene ut, men er veldig nøye med ikke å berøre annet enn toalettpapiret med fingrene. Dette gjelder særlig på flyplasser og andre "veldig" offentlige toaletter som tusenvis er innom.

Bella Dotte
  Xtra skrev (På 1.6.2014 den 21.40):

Haha nå håper jeg virkelig du spøker!

Jada, dette var en spøk - og for the record, Madelenemie er heller ikke så streng i virkeligheten som hun kan virke på trykk  :D Kompromissløs, men søt  :)

BrukerErHeltAnonym
  Madelenemie skrev (På 1.6.2014 den 19.35):

Hei!

Må man så må man. Slikt kan ikke planlegges!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...