Gå til innhold

Ikke mens. Neg. tester. Ekstrem kvalme. Hva kan det være??

Anbefalte innlegg

Jeg blir snart sprø. Skulle hatt mensen mandag 26 mai. Fredagen før 24 mai kom en meget liten blødning på kvelden samt en rar blødning på lørdags morgen med noe som jeg mener lignet på en slags gelestrimmel i seg. Dette har jeg aldri opplevd før. Etter lørdags morgen har det aldri blødd noe mere og her sitter jeg da på noe jeg vil kalle 8 dager over. De siste 2 1/2 ukene har jeg vært plage med kvalme. I begynnelsen var det kun litt på morgenkvisten og litt utover dagen, men så har det spredd seg til å gjelde hele døgnet. Nå sover jeg ikke om natten pga kvalmen. Tar en del Afipran da dette hjalp i begynnelsen (3-4 stk per dag), men i dag måtte jeg dra hjem fra jobb for i dag har det blitt ekstremt. Afipran hjelper ikke så veldig mye lenger og kvalmen har nådd nye høyder. Har ikke magesmerter og har beholdt matlysten, men er altså ekstremt plaget av denne kvalmen. 

Legen har sykemeldt meg nå.

Tok en clearblue test mandag 26 mai og tok også en ny test fredag 30 (som jeg ikke husker navnet på). Disse var negative. 

Tok en ny test hos lege i går som også var negativ. 

Jeg planlegger ikke å bli gravid. Tar på p-piller og sjansen er jo alikevel der.

Noen andre som har vært i samme situasjon som har gode råd å komme med?

Jeg blir sprø av denne kvalmen. Hadde jeg nå bare hatt en pos. test så hadde jeg ihvertfall hatt en god forklaring til den. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...