Gå til innhold

Ringe legevakten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

I morgen har jeg en viktig eksamen som jeg har lest mye til. På lørdagen fikk jeg dessverre vondt i halsen og dette har bare utviklet seg til å bli verre. Jeg er helt tett i hodet (føles som bomull); klarer ikke spise stort, tett i ørene, glovarm i ansiktet og muskler og ledd gjør vondt. Jeg begynner å lure på om dette kan skyldes en bakterieinfeksjon i halsen siden det bare blir verre. Tenkte jeg skulle ta en tur til legen for å muligens få noe mot det så jeg føler meg litt bedre til i morgen, men de har stengt. 

Er det greit å ringe legevakten for noe så lite? Jeg har ikke lyst til å være helt hypokonder heller, men jeg er så stresset for denne eksamenen. 

Hilsen meg :) 

Anonymous poster hash: 62d3f...815
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399003-ringe-legevakten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen har jeg en viktig eksamen som jeg har lest mye til. På lørdagen fikk jeg dessverre vondt i halsen og dette har bare utviklet seg til å bli verre. Jeg er helt tett i hodet (føles som bomull); klarer ikke spise stort, tett i ørene, glovarm i ansiktet og muskler og ledd gjør vondt. Jeg begynner å lure på om dette kan skyldes en bakterieinfeksjon i halsen siden det bare blir verre. Tenkte jeg skulle ta en tur til legen for å muligens få noe mot det så jeg føler meg litt bedre til i morgen, men de har stengt. 

Er det greit å ringe legevakten for noe så lite? Jeg har ikke lyst til å være helt hypokonder heller, men jeg er så stresset for denne eksamenen. 

Ja det er greit. Lykke til på eksamen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399003-ringe-legevakten/#findComment-3544409
Del på andre sider

Hei! 

Er det greit å ringe legevakten for noe så lite?ronym]

Ja, det kan du nok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399003-ringe-legevakten/#findComment-3544433
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...