Gjest Metus Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg er en gutt på 21år som har hatt sex med min kjæreste på 18. Etter ett samleie (bruker ikke kondom eller annen prevansjeon) har hun vondt når hun tisser. Jeg har også begynt å få vondt men ikke når jeg tisser men men under samleie. Vi må ta pause i tre dager ca før vi kan ha samleie igjen for hun har så vondt? Hva kan være årsaken? Sopp? Det har gått inni henne mange ganger men hun blir ikke gravid? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39919-smerter-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg synes ikke dere burde ta sjansen lenger på at det skal gå bra å ha ubeskyttet sex. Resultatet kan bli at hun/dere må ta abort, eller at dere må instille dere på å bli foreldre - før dere aner det. Bruk kondom eller P-piller. Værsåsnill!!!! At hun har vondt når hun tisser kan være fordi hun får urinveisinfeksjon i forbindelse med sex - men siden du også får vondt kan det være andre årsaker. Er det urinveisinfeksjon kan det hjelpe at hun går på toalettet med en gang dere er ferdige. Det kan også hjelpe å spise et naturpreparat som heter Uvacin. Det får du kjøpt på apoteket og pleier å hjelpe raskt om det tas med en gang hun kjenner symptomer. Det hjelper dessuten å drikke mye, spesielt om hun drikker noe surt, f.eks. sitronvann. Om hun likevel plages, er det mulig hun må ha en antibiotikakur for å bli helt frisk. Da må hun gå til lege for å få en sjekk og levere urinprøve. Du kan også stille dette spørmsålet på forum for urinveier og kanskje få svar fra medisinere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39919-smerter-i-underlivet/#findComment-150488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråbein62 Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg synes ikke dere burde ta sjansen lenger på at det skal gå bra å ha ubeskyttet sex. Resultatet kan bli at hun/dere må ta abort, eller at dere må instille dere på å bli foreldre - før dere aner det. Bruk kondom eller P-piller. Værsåsnill!!!! At hun har vondt når hun tisser kan være fordi hun får urinveisinfeksjon i forbindelse med sex - men siden du også får vondt kan det være andre årsaker. Er det urinveisinfeksjon kan det hjelpe at hun går på toalettet med en gang dere er ferdige. Det kan også hjelpe å spise et naturpreparat som heter Uvacin. Det får du kjøpt på apoteket og pleier å hjelpe raskt om det tas med en gang hun kjenner symptomer. Det hjelper dessuten å drikke mye, spesielt om hun drikker noe surt, f.eks. sitronvann. Om hun likevel plages, er det mulig hun må ha en antibiotikakur for å bli helt frisk. Da må hun gå til lege for å få en sjekk og levere urinprøve. Du kan også stille dette spørmsålet på forum for urinveier og kanskje få svar fra medisinere. Gro,det virket som Metus & kjæreste önsket seg en graviditet ut fra hva jeg leste.(Kanskje litt mellem linjene...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39919-smerter-i-underlivet/#findComment-150612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.