Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært sammen med kjæresten i snart to år år. Han er 13 år eldre enn meg og trodde dermed han var en godt voksen, stabil mann. Jeg merket fort at han var ganske sjalu av seg. Og har bak oss en god del episoder hvor han blir sur og ufin mot meg pga. ubegrunnet sjalusi.

I vinter gikk han bak ryggen min med ei dame. Går ikke i detaljer. Det var ikke sex, men LANGT over streken og handlet bla. om facebook og ex-damer. Etter dette har jeg hatt problemer med å stole på han. Og jeg kommer på en måte aldri over det fordi jeg aldri har fått "lov til" å komme med litt dumme spørsmål som "hvem er det du skriver så mye med på facebook nå?" f.eks.

Slike litt dumme spm. som en gjerne spør når man har blitt sviktet og såret. Slike spørsmål som han bør le bort, gi meg et kyss og si at jeg ikke har noe å bekymre meg for. Hvis jeg har kommet med noe slikt etter episoden blir han bare kjempesur og irritert. Jeg kommer ikke ofte med "slike" men det er kjæresten min sin jobb og få meg til å føle meg trygg igjen på han.

Vi arbeider på samme arbeidsplass. Han arbeider tett med ei dame, og jeg med en mann. Jeg har aldri vært sjalu på denne damen eller på at de arbeider sammen. Men han oppfører seg helt idiotisk fordi jeg samarbeider med denne mannen.

I går hadde alle ansatte felles møte og jeg satt meg ved siden av kollegaen min (som er gift og har tre barn) fordi det var naturlig. Vi har mange beskjeder å gi til hverandre ila. dagen osv.) Kjæresten var kjempesur i flere timer etterpå og spurte om det var nødvendig å sitte "oppå han der.."

Hvis jeg prater og ler med kollegaen min så blir han kjempesur. Men han prater og ler med sin kollega. Og det er selvfølgelig helt greit.

Hvertfall, i går var han sur LENGE fordi jeg hadde satt meg ved siden av kollegaen min på dette møtet.

På kvelden lå jeg ved siden av han i sofaen mens han logger seg inn på fb, jeg ser at ei dame har skrevet en mld til han (en som han ikke er venn med) og spør hvem det er. (Jeg er usikker på han og fb. pga. det som har hendt).

Han nøler men viser meg meldingen. Hun skriver "Hey, jeg googlet navnet ditt og da kom dette opp tongue0023.gif Det passet jo godt til deg ;-) (Og så var det bilde av masse nakne damer.)

Jeg spør hvem hun er og han svarer at det er en han hadde noe på gang med før han traff meg. Jeg blir usikker pga. det han gjorde mot meg og lurer på hvorfor hun har googlet han nå og sier at jeg ikke vil at han skal ha kontakt med hun. Jeg blir irritert og sier "kan du ikke bare blokkere hun, hun er en ex, du har hun ikke som venn lengre og hun tenker tydeligvis på deg nå."

"Du er syk i hodet" ropte han og ble sur, diskuterte og laget en krangel ut av dette.

Så HAN kan reagere helt ubegrunnet og idiotisk mot meg og jeg kan ikke reagere på dette uten å bli kalt syk i hodet.

I dag var han også sjalu og sur fordi han så at jeg snakket med kollegaen min. Noe jeg MÅ. Han skulle på besøk til kompiser klokken seks og tullet med at han skulle besøke en ex (festlig). Han har ikke kommet hjem, han er alltid med disse kompisene noen timer på tirsdager, men har aldri kommet så sent hjem. Prøver han å gjøre meg sjalu? at jeg skal tenke at han er hos noen andre? Jeg blir gal av dette her tullet.

Åå, hjelp meg å se her. Reagerte jeg (på fb meldingen) like idiotisk som han? Hva gjør man?

Anonymous poster hash: 407fd...3f4
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399222-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...