Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Her har jeg litt lite informasjon. Jeg kan derfor bare nevne noen mulige årsaker.

Kan du ha en nevrologisk skade?

Eller har du et så kraftig onanimønster, dvs. du kjærler med deg så hardt og raskt at hele området blir ufølsomt. Dette er vanlige årsaker til at menn ikke får orgasme sammen med en kvinne, siden skjeden er myk, våt og varm, mens kroppen forventer og har vent seg til ei hand som er torr, hard og rask?

Er sistnevnte tilfellet bruker det å hjelpe å legge om onanimønsteret, slik at det ligner på å ha sex med en kvinne. Bruk mye glidemiddel., saktere bevegelser og løsere grep.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399226-sex/#findComment-3546935
Del på andre sider

Jeg har kankje gitt litt feil informasjon.

Problemet er når jeg har samleie også nå sist i går kveld

min partner fikk orgasme(min kone altså), men jeg hadde ikke serlig utbytte av akten.

Du nevner nevrologisk skade. Kan Du sie no mer om det emnet og hvordan det kan arte seg.

Jeg hadde ikke desse problemene for ca 2 år siden.

Vennlig hilsen Einar.

Hvis det er nevrologisk, hvilken hjelp er der i så fall å få medisinsk eller på andre måter.

.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399226-sex/#findComment-3546961
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...