Gjest veldig vondt Skrevet 10. desember 2001 Skrevet 10. desember 2001 Har siden i går hatt en vond kink i ryggen, på venstre side og nedover baken.. Har tidligere hatt stikninger der og at det avogtil har låst seg...Det er fryktelig vondt denne gangen og i natt klarte jeg ikke snu meg..Måtte ha hjelp til å kle på meg i dag tidlig...Hva kan dette være, håper ikke at det er bekkenløsning. Håper på snarlig svar for dette er fryktelig vondt!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 12. desember 2001 Skrevet 12. desember 2001 Det høres ikke umiddelbart ut som bekkenløsning det du har. Det virker vanligvis ikke som kink i korsryggen, selv om man kan bli ganske invalidisert av bekkenløsning også. Jeg synes du skal oppsøke lege for en sjekk. Det går an å få låsninger i ryggen/bekkenet, som ikke har direkte med bekkenløsning å gjøre. Mange har for dette hatt god hjelp av kiropraktor. Søk hjelp til å få vurdert hva dette kan være, er mitt råd til deg. God bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.