Gå til innhold

normalt å bli kåt av å se på pulsen på halsen til en annen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DexterMorgan

Ok. Jeg nyter også å se på YouTube å onanere til videoen av dunkende puls på hals.

Anonymous poster hash: d14e8...e1f

Vi har alle forskjellige seksuelle preferanser, noen rarere enn andre :P

Annonse

Hva mener du med normalt? Psykt eller vanlig, er det en av dem du lurer på?

Hvor vanlig det er aner jeg ikke. Alle tennes av noe, så den biten er helt ok, men jeg har ikke hørt at pulsårer er så opphissende før så det er sikkert ikke så vanlig kanskje? Ut over det er det ingenting av det du sier som høres psykt ut. Slapp av, nyt opphisselsen, men la fremmede folks halser være i fred slik vi som tenner på faste rumper lar andres rumper være i fred ;)

gamle_blakken

Jeg har det med å bli kåt av å se den dunkende pulsen til hvem som helst sin hals. Er det normalt?Anonymous poster hash: d14e8...e1f

Nei, det er unormalt.

Endret av gamle_blakken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...