AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Hei. Jeg har oppdaget en kul på høyre skulderblad, på venstre side er det helt flatt. Kulen er så stor at den viser selv med klær på (ca 1cm brei og to cm lang). Den er helt hard. Kan ikke beveges. Gjør ikke vondt. I morgen skal jeg til kiropraktor, kan jeg spørre henne om hun har lagt merke til kulen tidligere? Hun kan jo ikke svare på om jeg bør gå til lege eller ei, men vil liksom ikke renne ned dørene på legekontoret for ingenting. Ellers så har det seg slik jeg for noen uker siden fikk et heftig krampeanfall. Situasjonen pekte mot PNES, men for sikkerhets skyld ble det bestilt MR. MRen skal tas på fredag. Da av hode og nakke, men om kiropraktor mener det er en uregelmessighet, kan jeg da spør legen om hun kan snakke med radiologisk om å undersøke skuldrene i samme slengen? Håper på svar fra flere hoder enn mitt eget.Anonymous poster hash: f0742...f73 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399332-mr-kramper-og-kuler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.