Gå til innhold

Magesmerter høyre side

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Jeg har hatt ganske vondt i hele magen de to siste dagene, men nå har det utviklet seg til bare å gjøre vondt i høyre side. Det gjør spesielt vondt dersom jeg beveger meg og jeg har liten matlyst. Magen min romler også en god del og er bare ikke helt stabil. Hva kan dette skyldes? 

Mvh. 

Jente i starten av 20-årene

Anonymous poster hash: 94fea...a19
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399422-magesmerter-h%C3%B8yre-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg føler meg veldig uvel, men tror ikke jeg har feber. Den må iallefall ikke være spesielt høy. Jeg har kastet opp en gang, mulig det kan være omgangssyken? Smertene sitter i nedre del av høyre side og blir værre når jeg beveger meg. 

Anonymous poster hash: 94fea...a19

Jeg mistenker blindtarmsbetennelse. Feberen trenger ikke være spesielt høy, mange har heller ikke feber. Det klassiske er smerter som begynner i hele magen for så å dra seg ut til høyre side og videre i nedre del av siden. Jeg synes du skal kontakte legevakten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...