Gå til innhold

Skal på min andre kjærlighetsferie med kjæresten og x-en hans.

Anbefalte innlegg

Heldigvis er han enig og meldingen hennes ble ignorert.

Ganske irritert for første gang, men ser også humoren i det.  :D Latterlig !

Anonymous poster hash: 5045a...709

Hold "ignore"-knappen langt inne under hele ferien, ikke ta noen hensyn.  SMSer som ikke blir besvart, har avsender svært liten glede av.  Så får hun heller komme ordentlig på banen slik at de to får tatt en alvorsprat, hvis hun ikke velger å trekke seg tilbake. 

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

18

• laban

7

• morsan

7

• frosken

6

AnonymBruker

Hold "ignore"-knappen langt inne under hele ferien, ikke ta noen hensyn.  SMSer som ikke blir besvart, har avsender svært liten glede av.  Så får hun heller komme ordentlig på banen slik at de to får tatt en alvorsprat, hvis hun ikke velger å trekke seg tilbake. 

Ja, det er planen min. Bare ignorere og ellers være normalt hyggelig og høflig når vi treffer på henne. Og selvsagt ikke la dette skape noen diskusjoner mellom meg og kjæresten. Når vi ikke har kranglet tidligere, skal ikke dette få oss til å krangle heller.

Da blir det som på fjellet og det gikk fint. Før eller senere bør hun vel innse et eller annet.

Pussig situasjon ja, og ikke noe annet å gjøre enn å oppføre seg greit og liketil og komme seg gjennom denne ferien uten baluba, slik flere har vært inne på.

Men i en sidenote vil jeg bare kommentere dette med at man tar med nye kjærester til steder der man har vært lykkelig med gammelkjæresten... er det bare jeg som er sær på slikt? Nå har ikke jeg ny kjæreste, men husker at jeg da jeg traff han som jeg senere giftet meg med ikke ville dra på sydenferie til steder han hadde vært med sin ex.

Kanskje lettere å tenke slik når man er ung og har relativt liten fartstid hit og dit før man traff hverandre? Og færre hindringer i det? Og kanskje en ung person lettere vil være ensgtelig for at han 'egentlig' tenker på eksen, med mer erfaring på det feltet selv vet man jo at man ikke ønsker seg tilbake! Hø hø..

mariaflyfly

Pussig situasjon ja, og ikke noe annet å gjøre enn å oppføre seg greit og liketil og komme seg gjennom denne ferien uten baluba, slik flere har vært inne på.

Men i en sidenote vil jeg bare kommentere dette med at man tar med nye kjærester til steder der man har vært lykkelig med gammelkjæresten... er det bare jeg som er sær på slikt? Nå har ikke jeg ny kjæreste, men husker at jeg da jeg traff han som jeg senere giftet meg med ikke ville dra på sydenferie til steder han hadde vært med sin ex.

.

Så hjertens enig.

Når det er sagt, høres eksen i dette tilfellet ut som ei skikkelig trollkjerring. No wonder she's an ex...

Kanskje lettere å tenke slik når man er ung og har relativt liten fartstid hit og dit før man traff hverandre? Og færre hindringer i det? Og kanskje en ung person lettere vil være ensgtelig for at han 'egentlig' tenker på eksen, med mer erfaring på det feltet selv vet man jo at man ikke ønsker seg tilbake! Hø hø..

Ang din sidenote - hvis man har vært sammen et halvt liv, er det kanskje mange steder som vil være brukt opp også - hvis man ikke skal dra på samme steder som med tidligere partner ;)

Gjelder jo ikke hvis man faktisk tenker på nøyaktig samme sted - samme hotell etc, da.

Jeg tenker at det er viktig at dere ikke forteller ungdommene (eller andre) på forhånd hvor dere skal på ferie, ikke hvilket land engang. Si at det blir en overraskelse. Tror det er eneste måten at hun ikke får vite det på. Bare begynn med et nytt opplegg: overraskelsesferier.

Annonse

Jeg tenker at det er viktig at dere ikke forteller ungdommene (eller andre) på forhånd hvor dere skal på ferie, ikke hvilket land engang. Si at det blir en overraskelse. Tror det er eneste måten at hun ikke får vite det på. Bare begynn med et nytt opplegg: overraskelsesferier.

Jeg har mine tvil om det konseptet vil bli godt mottatt av 17 - 18-åringer.  (Noen) yngre barn ville sikkert likt det.

Hvis såpass voksne barn skal velge å bli med foreldre på ferie, tror jeg de må vite litt mer enn at de skal "bort" eller "utenlands". 

Jeg har mine tvil om det konseptet vil bli godt mottatt av 17 - 18-åringer.  (Noen) yngre barn ville sikkert likt det.

Hvis såpass voksne barn skal velge å bli med foreldre på ferie, tror jeg de må vite litt mer enn at de skal "bort" eller "utenlands". 

Hehe... det tror jeg også ;-) Jeg driver med "tilsyn" i forhold til en 17-åring som foretrekker å være hjemme alene (i samme hus som sin bestemor) og hjelpe til litt med ting som trengs å bli gjort hos tante, fremfor å være med på ferie til Hellas i år.

Ang din sidenote - hvis man har vært sammen et halvt liv, er det kanskje mange steder som vil være brukt opp også - hvis man ikke skal dra på samme steder som med tidligere partner ;)

Gjelder jo ikke hvis man faktisk tenker på nøyaktig samme sted - samme hotell etc, da.

Klart :) nettopp derfor jeg skrev det med at det var lettere som ung å mene slikt fordi man oftest ikke har vært så mange steder at dette representerer en stor begrensning. :)

Jeg vil jo fx ta med evt kjæreste hjem til mor. :) og sikkert også til Paris og London. Men her var det vel det faste feriehotellet han var på med eksen. Høres ikke så smart ut. Særlig ikke ettersom hun derfor nettopp av den grunn kunne ønske å dra dit også.

Det er jeg ikke så sikker på, det kommer an på ungdommen. Det går for øvrig også an i denne situasjonen og forklare ungdommen hvorfor. På en diplomatisk måte selvsagt.

AnonymBruker

Vi har bagasje begge to. Slik blir det jo i vår alder og noe vi må leve med. Jeg har et dobbelt så langt forhold bak meg som han og en lang historie når det gjelder reising med samme mann.. Jeg har et realistisk forhold til dette. Fortid er fortid og fremtid er fremtid. Vi må bare lage vår egen historie. Ikke til å unngå at vi noen ganger reiser på de samme stedene :-)

AnonymBruker

Klart :) nettopp derfor jeg skrev det med at det var lettere som ung å mene slikt fordi man oftest ikke har vært så mange steder at dette representerer en stor begrensning. :)

Jeg vil jo fx ta med evt kjæreste hjem til mor. :) og sikkert også til Paris og London. Men her var det vel det faste feriehotellet han var på med eksen. Høres ikke så smart ut. Særlig ikke ettersom hun derfor nettopp av den grunn kunne ønske å dra dit også.

Det var et fast feriehotell også før han traff henne dette. Fordi det er leiligheten til kameraten hans. Skjønner at hun har lyst til å dra dit, men at hun har planlagt samme tidspunkt er nok ikke tilfeldigheter :-)  Hun kunne jo reist før eller etter. Trist for henne dette, men galskap slik jeg ser det.

Fortid er fortid - ja - men tror likevel jeg ville unngått samme leilighetskompkeks som var mer eller mindre fast feriested for dem.

Tviler ikke på at hennes tidspunkt ikke var tilfeldig. Mest kjipt for henne, men jeg ville nok følt det ubehagelig selv også. Slik jeg forstår du gjør det.

Annonse

Nicklusheletida

Fortid er fortid - ja - men tror likevel jeg ville unngått samme leilighetskompkeks som var mer eller mindre fast feriested for dem.

Tviler ikke på at hennes tidspunkt ikke var tilfeldig. Mest kjipt for henne, men jeg ville nok følt det ubehagelig selv også. Slik jeg forstår du gjør det.

Jeg føler det irriterende at hun prøver å sette en demper på ferien vår, men det skal hun ikke greie :-) Nå blir hentet. Ha det bra :-)

Det gjør det ikke her hos meg....på ipad i alle fall.

Ser ut som om det er fjernet nå, men jeg visste at det var N før hun nå sist skrev uten anonym, men ville ikke si noe siden hun jo skrev anonymt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...