Gå til innhold

Skal på min andre kjærlighetsferie med kjæresten og x-en hans.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

18

• laban

7

• morsan

7

• frosken

6

Forresten; dr.online må skjerpe anonymiteten her, for bildet ditt kom opp da du skrev som anonym også.

Ser ut som om det er fjernet nå, men jeg visste at det var N før hun nå sist skrev uten anonym, men ville ikke si noe siden hun jo skrev anonymt.

Det er ingen innlegg med Anonym og bilde.  Derimot er det ett innlegg med både nick og bilde.  Man må poste som Anonym hver eneste gang.  Tråden "husker" ingenting, man må gjøre det selv.   

Endret av laban

Det er ingen innlegg med Anonym og bilde.  Derimot er det ett innlegg med både nick og bilde.  Man må poste som Anonym hver eneste gang.  Tråden "husker" ingenting, man må gjøre det selv.   

Var det ingen andre som så det? Bildet var ikke i den vanlige ruten, men nedenfor innlegget på en måte..

Var det ingen andre som så det? Bildet var ikke i den vanlige ruten, men nedenfor innlegget på en måte..

Når du nevner det, så tror jeg faktisk at jeg så det også - på en annen PC.  Men det så mer ut som en feil, og det forsvant.

Annonse

Jeg har skjønt man kan redigere sine egne kommentarer her (uten at jeg har sjekket hvordan) - kan TS ha sett at hun skrev som seg selv - og etterpå lagt det som anonym?

Det var ikke den "vanlige" innloggingstabben (som man heller ikke får endret hvis innlegget først er postet).  Det var noe som så ut som feil oppdatering av skjermbildet.  Bildet som pleier å stå under nicket, var plassert under teksten, liksom midt i.  Tror ikke det er noen brukerfeil, i hvert fall ingen typisk.

AnonymBruker

Trådstarter kopierte sitt innlegg herfra, og la det på psykiatri også, og det er der bildet kom.

I kopieringsprosessen har TS også kopiert kildekode fra det som er rundt tekstboksen man skriver i, og det var dette bildet.

Man kan påstå at TS burde skjønt at det lå kode nederst i innlegget som linket til hennes bilde, men i realiteten er det maks uflaks (og ikke alle har like god greie på hva all denne kildekoden betyr, det er naturlig å tro at den skal være der, og noe admin burde gått inn og fjernet umiddelbart. Man kan ikke redigere egne innlegg i ettertid når man poster som anonym.

Anonymous poster hash: 3631c...04e

Men i en sidenote vil jeg bare kommentere dette med at man tar med nye kjærester til steder der man har vært lykkelig med gammelkjæresten... er det bare jeg som er sær på slikt? Nå har ikke jeg ny kjæreste, men husker at jeg da jeg traff han som jeg senere giftet meg med ikke ville dra på sydenferie til steder han hadde vært med sin ex.

Så hjertens enig.

Når det er sagt, høres eksen i dette tilfellet ut som ei skikkelig trollkjerring. No wonder she's an ex...

Enig med dere begge. Verden er stor, og når man ikke har små barn med sterkt forhold til det ene stedet hadde jeg nok heller utforsket et nytt...

Fordi det er leiligheten til kameraten hans. Skjønner at hun har lyst til å dra dit, men at hun har planlagt samme tidspunkt er nok ikke tilfeldigheter :-)

Da skjønner jeg valg av sted bedre :)

Ad tidspunkt, både samme sted og tid på påske- og sommerferie lukter god planlegging fra hennes side... Som andre har sagt; Ignorer, og ikke la det påvirke der. Lurt forresten å snakke med kjæresten, ikke bare tenke at "han nok forstår". Kos dere på ferie :)

Annonse

Jeg så det. Bildet lå helt nederst i det aller første anonyme innlegget, under signaturstreken. Like stort som når man poster med nick. Det ble sikkert fjernet?

AnonymBruker

Jeg så det. Bildet lå helt nederst i det aller første anonyme innlegget, under signaturstreken. Like stort som når man poster med nick. Det ble sikkert fjernet?

Det ligger der dessverre enda, i "samme tråd" under psykiatri. 

Anonymous poster hash: 3631c...04e

Joda, det er et innlegg med anonym og bilde, og det ligger fortsatt der. Ikke på samliv, men i samme tråd på psykiatri ( i hennes første innlegg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...