Gå til innhold

Skal på min andre kjærlighetsferie med kjæresten og x-en hans.

Anbefalte innlegg

Hun er jo veldig åpen til vanlig og pleier ofte å glemme seg når hun skriver anonymt og blir litt ivrig, så det er vel ingen stor krise. :)

Nei, men det kan jo dreie seg om å bli gjenkjent tilfeldig og da kan andre innlegg søkes opp også.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

18

• laban

7

• morsan

7

• frosken

6

Joda, det er et innlegg med anonym og bilde, og det ligger fortsatt der. Ikke på samliv, men i samme tråd på psykiatri ( i hennes første innlegg).

Ja, jeg forsto (husket det da cilie beskrev det) etterpå at dette handlet om tråden på Psykiatri.  Det jeg beskrev, er i denne tråden (og er et helt annet fenomen).  Saken er delvis oppklart ovenfor her.

Endret av laban
  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Så hjertens enig.

Når det er sagt, høres eksen i dette tilfellet ut som ei skikkelig trollkjerring. No wonder she's an ex...

Det er et par dager siden jeg kom hjem. Skal ikke si så mye, men ei trollkjerring er det nok ikke. Heller ei dame som sliter med følelsene sine og alkoholproblemer.  Hun kontrolerer følelsene i edru tilstand, men fælt å se henne så full forran ungdommene og en 11-åring som var med. Skal ikke gå i detaljer, men ikke bra. Det var enda mindre forhold her enn jeg ante på forhånd.

Bortsett fra dette , ble det en fin ferie og kjæresten blir jeg mer og mer glad i. Respekterer han høyt for måten han forsøkte å takle det hele på. Kan tenke meg at dette var mye mer ubehagelig for han enn for meg.

Noe mer om denne saken vil jeg ikke skrive her.

Anonymous poster hash: 5045a...709

Bare sånn generelt så kan jeg bare ane hvordan min eks fremstiller meg til dama si... Neppe verken objektivt eller korrekt. :) Han er bitter nok til senest i går, over 14 mnd etter at vi ble separert, kom med slem sms til meg... Men jeg regner med at du har fått mulighet til å gjøre opp mening selv uten bare hans videreformidling. :-)

Det er et par dager siden jeg kom hjem. Skal ikke si så mye, men ei trollkjerring er det nok ikke. Heller ei dame som sliter med følelsene sine og alkoholproblemer.  Hun kontrolerer følelsene i edru tilstand, men fælt å se henne så full forran ungdommene og en 11-åring som var med. Skal ikke gå i detaljer, men ikke bra. Det var enda mindre forhold her enn jeg ante på forhånd.

Bortsett fra dette , ble det en fin ferie og kjæresten blir jeg mer og mer glad i. Respekterer han høyt for måten han forsøkte å takle det hele på. Kan tenke meg at dette var mye mer ubehagelig for han enn for meg.

Noe mer om denne saken vil jeg ikke skrive her.

Bra at forholdet mellom deg og kjæresten ble styrket og ikke det motsatte gjennom ferien:-)  Alltid veldig ugreit å være vitne til for mye alkohol i nærheten av barn:-(

AnonymBruker

Bare sånn generelt så kan jeg bare ane hvordan min eks fremstiller meg til dama si... Neppe verken objektivt eller korrekt. :) Han er bitter nok til senest i går, over 14 mnd etter at vi ble separert, kom med slem sms til meg... Men jeg regner med at du har fått mulighet til å gjøre opp mening selv uten bare hans videreformidling. :-)

Annonse

Nicklusheletida

. Morsan: Jeg kan også tenke meg hvordan min x fremstiller meg. Men noe av grunnen til at jeg har blitt så glad i han og respekter han, er at han ikke snakker stygt om henne. Der forteller meg så utrolig mye om han. Jeg ser jo litt selv og jeg vet jo at de har hatt sine problemer, men han omtaler henne med respekt og det synes jeg er fint :)

. Morsan: Jeg kan også tenke meg hvordan min x fremstiller meg. Men noe av grunnen til at jeg har blitt så glad i han og respekter han, er at han ikke snakker stygt om henne. Der forteller meg så utrolig mye om han. Jeg ser jo litt selv og jeg vet jo at de har hatt sine problemer, men han omtaler henne med respekt og det synes jeg er fint :)

Fantastisk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...