Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg har et godt sexliv. Men det er et minus. Jeg har barn, og må derfor stort sett stå opp tidlig. Når han er på besøk, så har vi alltid sex før vi legger oss på kvelden, og det er alltid lystbetont for oss begge. Problemet er at han ofte våkner mellom kl. 04 og 06 og har lyst på sex. Da er jeg i søvn for å lade opp til dagen med barna. Jeg sier til ham at jeg trenger søvn, og at sex kan vente. Men han hører ikke. Han har sex med meg, selv om jeg ikke vil. Jeg orker ikke gjøre mer motstand enn det jeg gjør med ord. Jeg kan ikke det, barna er hjemme og vi bor i et lite hus. Men jeg ligger bare der, og venter på at han skal bli ferdig, så jeg kan sove og være klar til barna våkner. Når han er hos oss, så har han fri fra jobb, og sover ofte til langt på dag. Hvordan skal jeg få ham til å forstå at jeg mener alvor? Hvis dette fortsetter, så kan jeg miste lysten på ham. For meg er han verdens deiligste når vi på kvelden etter at barna har lagt seg, flørter i sofaen og ikke klarer å vente til senga. Men jeg får avsmak av penisen oppi ansiktet mitt når kl er 05 og jeg ofte må stå opp før kl 07.. Hvordan skal jeg få ham til å forstå dette? Jeg er veldig glad i ham, og skulle ønske han forstod hvor mye det betyr for meg at jeg får være både mor og kjæreste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399689-sette-grenser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han hadde jeg sendt hjem etter kveldssexen om jeg i det hele tatt var interessert i å fortsette et forhold med ham. Noe det virker som du er?

Hadde noen viftet penisen sin i ansiktet på meg klokka 5 om morgenen etter at dette tydelig var forklart at ikke var greit hadde det møtet mellom penis og meg blitt rimelig ublidt og veien ut av huset kort.

Sex mot min vilje og med det manglende respekt for meg både som kjæreste og mor: ut av huset for alltid. For deg kan kanskje løsningen være sofa'an for ham etter sexen (med mindre du har et eget rom han kan benytte til søvn) eller hjem å sove. Siste er vel å foretrekke da han ligger til langt på dag og det neppe for dine barn ville være hyggelig å måtte ta hensyn til han der på sofa. Og så må du selvfølgelig practise what U preach. Dette er tydelig en mann som ikke lar ord hindre seg i noe og da er det handling som gjelder.  Det og det å aldri vike en tomme før han fullt og helt har mottat budskapet. 

Anonymous poster hash: 3aff3...e43
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399689-sette-grenser/#findComment-3551192
Del på andre sider

Fullstndig enig med anonym bruker her. Om han ikke gidder høre når du sier nei til sex kl. 5 om morgenen så hiv ham ut etter kveldssexen. Tenker pipa får en annen lyd da. Er han arbeidsledig selv siden han kan sove halve dagen? Med så lite respekt og forståelse for at folk vanligvis trenger å sove om natta når de skal opp før 7 så skal han sannelig ha mange andre gode sider om jeg skulle giddet ha ham i hus i det hele tatt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399689-sette-grenser/#findComment-3551202
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Kjæresten min og jeg har et godt sexliv. Men det er et minus. Jeg har barn, og må derfor stort sett stå opp tidlig. Når han er på besøk, så har vi alltid sex før vi legger oss på kvelden, og det er alltid lystbetont for oss begge. Problemet er at han ofte våkner mellom kl. 04 og 06 og har lyst på sex. Da er jeg i søvn for å lade opp til dagen med barna. Jeg sier til ham at jeg trenger søvn, og at sex kan vente. Men han hører ikke. Han har sex med meg, selv om jeg ikke vil. Jeg orker ikke gjøre mer motstand enn det jeg gjør med ord. Jeg kan ikke det, barna er hjemme og vi bor i et lite hus. Men jeg ligger bare der, og venter på at han skal bli ferdig, så jeg kan sove og være klar til barna våkner. Når han er hos oss, så har han fri fra jobb, og sover ofte til langt på dag. Hvordan skal jeg få ham til å forstå at jeg mener alvor? Hvis dette fortsetter, så kan jeg miste lysten på ham. For meg er han verdens deiligste når vi på kvelden etter at barna har lagt seg, flørter i sofaen og ikke klarer å vente til senga. Men jeg får avsmak av penisen oppi ansiktet mitt når kl er 05 og jeg ofte må stå opp før kl 07.. Hvordan skal jeg få ham til å forstå dette? Jeg er veldig glad i ham, og skulle ønske han forstod hvor mye det betyr for meg at jeg får være både mor og kjæreste.

Hva gjør den oppi ansiktet ditt? Respektløst av din mann. Snakk med han om dette. Dette kalles sovevoldtekt. Uff skjønner ikke at menn får seg til å gjøre slikt. Veldig egoistisk,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399689-sette-grenser/#findComment-3554019
Del på andre sider

Han hadde jeg sendt hjem etter kveldssexen om jeg i det hele tatt var interessert i å fortsette et forhold med ham. Noe det virker som du er? Hadde noen viftet penisen sin i ansiktet på meg klokka 5 om morgenen etter at dette tydelig var forklart at ikke var greit hadde det møtet mellom penis og meg blitt rimelig ublidt og veien ut av huset kort. Sex mot min vilje og med det manglende respekt for meg både som kjæreste og mor: ut av huset for alltid. For deg kan kanskje løsningen være sofa'an for ham etter sexen (med mindre du har et eget rom han kan benytte til søvn) eller hjem å sove. Siste er vel å foretrekke da han ligger til langt på dag og det neppe for dine barn ville være hyggelig å måtte ta hensyn til han der på sofa. Og så må du selvfølgelig practise what U preach. Dette er tydelig en mann som ikke lar ord hindre seg i noe og da er det handling som gjelder.  Det og det å aldri vike en tomme før han fullt og helt har mottat budskapet.  Anonymous poster hash: 3aff3...e43

Han må behandles som et barn med andre ord. Det er nok ikke sjelden at menn må det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399689-sette-grenser/#findComment-3554021
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...