Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis det virkelig er helt avklart at det er over mellom dere(?) tror jeg du bare må bite tennene sammen og kanskje også søke en eller annen form for hjelp. For å komme videre etter et brudd tror jeg avstand er avgjørende for de fleste. Dere har valgt en løsning som gjør det vanskelig å få den nødvendige avstanden til hverandre mens sårene gror.

Fortsetter under...

Håper at dere finner ut av det men for gudsskyld ta en prat med ham først. Tross alt sender han hjerter til deg.

Hell og lykke! Håper at dere finner tilbake til hverandre som sist.

En som ønsker dere alt godt!Anonymous poster hash: f1901...f22

Enig - Den kan jeg skrive under på også! :)

AnonymBruker

Hei!

Tusen takk i vertfall til alle for at jeg kunne dele sorgen min her.

Jeg er IKKE flink til å snakke om sånt med mennesker heller ikke han:-(

Jeg blir bare helt taus, og ulykkelig, og tenkte ikke på at "den som tier samtykker".

Jeg burde vel da sagt "neida selvsagt ville jeg giftet meg med deg igjen", men det kom jeg ikke på, samt jeg er ikke så god på å si sånne ting på en glad måte, da ville jeg nok heller sagt, "tull", også virker jeg sur, enda jeg ikke er det. Det er noe med den overbevisende måten mange sier tingene sine på, det får ikke jeg til:-(

Takk til alle, veldig takk!

Anonymous poster hash: deff3...f8a
AnonymBruker

Det ser ut som en del av kommentarene og råd har blitt slettet av tråd starter. Livet hadde vært lett hvis vi kunne ha gjort Ctrl+z (undo) på alt vi ikke liker å høre eller er ikke som vi ønsker. Lykke til. Håper det beste.

Anonymous poster hash: f1901...f22

AnonymBruker

Det ser ut som en del av kommentarene og råd har blitt slettet av tråd starter. Livet hadde vært lett hvis vi kunne ha gjort Ctrl+z (undo) på alt vi ikke liker å høre eller er ikke som vi ønsker. Lykke til. Håper det beste.

Trådstarter kan ikke slette andres innlegg :)

Anonymous poster hash: abc1d...6c2

Gjest Admin Doktoronline

Det er kun Admin som kan slette innlegg på doktoronline. Vi slettet deler av denne tråden på anmodning fra trådstarter som hadde glemt å krysse av for anonym signatur på noen av innleggene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...