Gå til innhold

Penisens voksealder

Anbefalte innlegg

Gjest jegtrorpenisenvokser

Jeg er en 18 årgammel gutt og har hørt at PENIS vokser mest i 18 - 20 års alderen eller forholdsvis vokser i 18-20 årsalderen hva som nå menes med det da. Men min penis er nå 14cm stiv( er ikke det greit nok da?) men hvor mange cm vokser penisen 18-20 årsalderen egentlig???Kan min f.eks bli 20 i stiv eller er det mer snakk om 1-2-3 cm eller vokser ikke peniser i cm i det hele tatt i 18-20 års alderen. Trenger hjelp...På forhånd takk.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39988-penisens-voksealder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Spørsmålet ditt gjorde meg nysgjerrig. Dette har jeg ikke sjekket før. Har lett i alle mine bøker og sjekket alle nettkilder. Fant ut at du har helt rett. Undersøkelser har vist at penis kan vokse helt til mannen er 25 år. Når veksten er mest intens, handler om hormoner, dvs. når testosteronproduksjonen er på topp. Testosteronproduksjonen er faktisk avgjørende for hvor stor penis blir.

Men, uansett er 14 centimeter helt greit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39988-penisens-voksealder/#findComment-150686
Del på andre sider

Spørsmålet ditt gjorde meg nysgjerrig. Dette har jeg ikke sjekket før. Har lett i alle mine bøker og sjekket alle nettkilder. Fant ut at du har helt rett. Undersøkelser har vist at penis kan vokse helt til mannen er 25 år. Når veksten er mest intens, handler om hormoner, dvs. når testosteronproduksjonen er på topp. Testosteronproduksjonen er faktisk avgjørende for hvor stor penis blir.

Dersom lengda har med testosteronproduksjonen så vil det altså seie at dei som ikkje har så lang penis har lav produksjon av testosteron?

Og er det ikkje slik at dersom ein f. eks. trenar vekter så aukar produksjonen? Vil ein som trenar mykje då få lenger penis???

Men kvifor stoppar veksten? Testosteron blir jo produsert etter fylte 25 også?

Og har produksjonen noko å seie for tjukkelsen også? Veit du kvifor nokre får tjukk og andre får lang? Og nokre får kort og tynn og andre igjen lang og tjukk, eller har alle nakenmodellane juksa?

Berre lurer, sjølv om eg veit ein ikkje skal fokusere for mykje på dette......

På førehand takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39988-penisens-voksealder/#findComment-150790
Del på andre sider

Når du sier at det er testosteronen det står på om den vokser eller ikke så tenkte jeg på et produkt som er å få kjøpt på det illegale markede som heter "restandol"

Dette er da et testosteron produkt!

Det heter noe helt annet på norsk, men jeg regner med at en noe oppegående lege kan finne ut hva det heter på norsk.

Produktet er faktisk på det norske legemiddel markede også, men jeg tror ikke de gir det ut til hvem som helst p.ga missbruk i visse miljøer....

Vet ikke om dette virker, men det hadde vært fint og hørt om noen andre har noen erfaringer fra noe liknende?

Har også sett noen annonser på internett om en pille kur som gjør at du får en "jævlig feit en" og lurte på om det er noe i det?Høres jo litt ut som noe lureri men hvis ikke så tror jeg mange fortvilte bønner er hørt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39988-penisens-voksealder/#findComment-150792
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Dersom lengda har med testosteronproduksjonen så vil det altså seie at dei som ikkje har så lang penis har lav produksjon av testosteron?

Og er det ikkje slik at dersom ein f. eks. trenar vekter så aukar produksjonen? Vil ein som trenar mykje då få lenger penis???

Og har produksjonen noko å seie for tjukkelsen også? Veit du kvifor nokre får tjukk og andre får lang? Og nokre får kort og tynn og andre igjen lang og tjukk, eller har alle nakenmodellane juksa?

Etter det jeg har forstått fra Gro om at testosteronnivået bestemmer hvordan penis vokser, lurer jeg på HVORDAN ØKE TESTOSTERONNIVÅET HOS EN MANN? Er det noen som har svar på det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39988-penisens-voksealder/#findComment-152486
Del på andre sider

Etter det jeg har forstått fra Gro om at testosteronnivået bestemmer hvordan penis vokser, lurer jeg på HVORDAN ØKE TESTOSTERONNIVÅET HOS EN MANN? Er det noen som har svar på det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39988-penisens-voksealder/#findComment-152487
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

testosteronnivået aukar så vidt eg veit både når ein trenar og når ein solar seg! Men eg ville verkeleg betvile at det hadde noko å seie for lengda på penis. Då hadde det jo vore enkelt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39988-penisens-voksealder/#findComment-157609
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...