veien å gå Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Kan jeg blande valium ibuks og paracet? Jeg får valuim for flyskrekk og skal ut å fly, har gått med flyangst en uke uten mye søvn, og har nå hodepine. kan jeg ta smertestillende? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Kan jeg blande valium ibuks og paracet? Jeg får valuim for flyskrekk og skal ut å fly, har gått med flyangst en uke uten mye søvn, og har nå hodepine. kan jeg ta smertestillende? Ja har gjort det mange ganger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Kan jeg blande valium ibuks og paracet? Jeg får valuim for flyskrekk og skal ut å fly, har gått med flyangst en uke uten mye søvn, og har nå hodepine. kan jeg ta smertestillende? Ja. Anonymous poster hash: 5a542...2a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Værsegod og god tur Anonymous poster hash: 5a542...2a6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.