lillemor6 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 H er en dame på 42år.fikk mensen for 17 dager sidenog har nå fått det igjen...begynte for 17 dager siden med vanlig mens, varte i 6 dager, fikk så liten blødning etter samleie to dager etter..de neste dagene var det brun/rødt utflod, ikke så mye at jeg måtte bruke bind..det ville ikke gi seg, så den 16 dagen oppsøkte jeg legen.hun undersøkte meg, kunne se at det kom litt blod fra livmorhalsen.ellers var alt fint. .og siden jeg tok gynekologisk undersøkelse i oktober i fjor, og celle prøve i desember og alt da var ok..mente hun at det ikke var noe farlig, bare litt hormon forstyrrelser. ..men i dag har jeg fått litt mer blod, og minner veldig om vanlig mens.er urolig for dette..legen mistenkte ingenting alvorlig...vet at i årene før overgangsalderen kan hormonforstyrrelse skje.noen damer som har hatt det likt som meg, uroer meg sikkert unødvendig! !! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400054-er-dette-begynnelsen-p%C3%A5-overgangsalderen-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg synes ikke du skal bekymre deg nevneverdig for dette i og med at du har vært hos legen til sjekk. Det behøver ikke være starten på overgangsalder og det kan være det. Forstyrrelser i menssyklus kan skje av og til. Jeg har det ikke likt som deg, har det mye verre hehe. Jeg er i overgangsalderen med det meste av det den innebærer. Det er ikke en dag uten "rariteter", og det ene avløses av det andre. Jeg hadde som deg litt uregelmessige blødninger i det som sikkert var starten, rundt 45-års alder og har også hatt det senere. Anonymous poster hash: 4113b...f6a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400054-er-dette-begynnelsen-p%C3%A5-overgangsalderen-hjelp/#findComment-3556105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.