Gå til innhold

To Hell and back

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg vært på konferanse i Nord-Trøndelag, og jammen ble det en liten utflukt til bartehovedstaden også! Stas for meg som ikke hadde vært der før! Vi fikk sett Nidarosdomen og Tryggvason-statuen og gikk over bybrua. Og spiste pizza på Peppes.

Da vi skulle fly fra Gardermoen ble vi forsinket i sikkerhetskontrollen (16 minutters kø), dessuten fikk vi (plutselig) mareritt-gate nr 19 (som det tar 8 minutter ekstra å gå til). Vi var allerede litt sent ute (selv om vi normalt ville ha vært på plass i rimelig tid), så dermed ble vi hentet av en dame i en liten elektrisk bil. Jeg var i utgangspunktet ganske stresset, men idet situasjonen var fullstendig utenfor min kontroll og jeg ikke hadde ansvaret lenger, slappet jeg merkelig nok av.

Hotellet vi bodde på var supert, stille og rolig, myke brede senger, hyggelig og serviceminded betjening, de hadde svømmebasseng som jeg benyttet både fredag og lørdag morgen, og altfor mye deilig mat. Ved siden av var muligens verdens minste kjøpesenter, ihvertfall hadde det verdens korteste åpningstider.

Jeg har lært mest om meg selv og logistikk og empati og perspektiv på disse tre dagene, selv om temaet for konferansen var OCD og det var nyttig det også.

Savnet NHD der siden det var "hans" fylke, det må jeg si var en nedtur, men den eneste nedturen, ellers var dette en topp tur.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400319-to-hell-and-back/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...