Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har gått mange år nå,han har lovet seg selv aldri inngå noe forhold igjen.

Etter mislykket med barn i bilde.

Jeg har aldri maset på han på noe måte,liker han veldig godt.

Hvordan jeg kan jeg bygge opp hans tillit til kjærlighet igjen?

Fortsetter under...

Jeg er gift mann. Hvis jeg mot formodning endte opp med skilsmisse, så ville jeg aldri ha prøvd et nytt forhold igjen. Det har lite med tapt tillit å gjøre. Å starte med det der på nytt, ville blitt et superork. Da er ensomhet bedre.

Anonymous poster hash: 5c3c2...af9

Jeg er gift mann. Hvis jeg mot formodning endte opp med skilsmisse, så ville jeg aldri ha prøvd et nytt forhold igjen. Det har lite med tapt tillit å gjøre. Å starte med det der på nytt, ville blitt et superork. Da er ensomhet bedre.

Anonymous poster hash: 5c3c2...af9

Det trodde jeg også, så for meg et pes av en annen verden med å bli kjent med nye omgivelser, ny svigerfamilie og alt det der. Så fant jeg verdens beste kjæreste og alt det der ble bare bagateller. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...