Schnoopy83 Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hei Jeg har de siste ukene vært mye oppblåst i magen, samtidig som det har vært ømt under armene ( litt som at huden føles for trang) og slapp og sløv mange dager og litt småkvalm til tider. I går da jeg sto i dusjen sjekket jeg bare for "gøy" om det fikk noe ut av brystene ved å klemme på dem. Da kom det overraskende nok en stråle som gikk rett opp. Dette har jeg ikke opplevd siden jeg ammet datteren min for over 1 år siden. Jeg har sett på nettet for å sjekke etter liknende symptomer, men finne dem veldig tvetydige. Jeg har også tatt graviditetstest for å sjekke om det var en mulighet, men begge var negative. Så da lurer jeg på om dette er noe jeg bør gå til legen min å få sjekket? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Siden graviditetstestene er negative ville jeg tatt meg en tur til legen, hovne lymfekjertler (under armene) bør sikkert sjekkes ut. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hei Jeg har de siste ukene vært mye oppblåst i magen, samtidig som det har vært ømt under armene ( litt som at huden føles for trang) og slapp og sløv mange dager og litt småkvalm til tider. I går da jeg sto i dusjen sjekket jeg bare for "gøy" om det fikk noe ut av brystene ved å klemme på dem. Da kom det overraskende nok en stråle som gikk rett opp. Dette har jeg ikke opplevd siden jeg ammet datteren min for over 1 år siden. Jeg har sett på nettet for å sjekke etter liknende symptomer, men finne dem veldig tvetydige. Jeg har også tatt graviditetstest for å sjekke om det var en mulighet, men begge var negative. Så da lurer jeg på om dette er noe jeg bør gå til legen min å få sjekket? Hei! Heldiggris kanskje gravid:-) Fint og deilig:-) Men pleier vises på tester. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.