Gå til innhold

Er jeg gravid eller er dette kanskje symptomer på en annen sykdom?

Anbefalte innlegg

­Hei
Jeg har de siste ukene vært mye oppblåst i magen, samtidig som det har vært ømt under armene ( litt som at huden føles for trang) og slapp og sløv mange dager og litt småkvalm til tider. I går da jeg sto i dusjen sjekket jeg bare for "gøy" om det fikk noe ut av brystene ved å klemme på dem. Da kom det overraskende nok en stråle som gikk rett opp. Dette har jeg ikke opplevd siden jeg ammet datteren min for over 1 år siden. Jeg har sett på nettet for å sjekke etter liknende symptomer, men finne dem veldig tvetydige. Jeg har også tatt graviditetstest for å sjekke om det var en mulighet, men begge var negative. Så da lurer jeg på om dette er noe jeg bør gå til legen min å få sjekket?

Fortsetter under...

­Hei
Jeg har de siste ukene vært mye oppblåst i magen, samtidig som det har vært ømt under armene ( litt som at huden føles for trang) og slapp og sløv mange dager og litt småkvalm til tider. I går da jeg sto i dusjen sjekket jeg bare for "gøy" om det fikk noe ut av brystene ved å klemme på dem. Da kom det overraskende nok en stråle som gikk rett opp. Dette har jeg ikke opplevd siden jeg ammet datteren min for over 1 år siden. Jeg har sett på nettet for å sjekke etter liknende symptomer, men finne dem veldig tvetydige. Jeg har også tatt graviditetstest for å sjekke om det var en mulighet, men begge var negative. Så da lurer jeg på om dette er noe jeg bør gå til legen min å få sjekket?

Hei!

Heldiggris kanskje gravid:-) Fint og deilig:-)

Men pleier vises på tester.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...