Gjest Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg har i en periode på ca. tre uker hatt en murrende, menslignende smerte i underlivet. Den er lokalisert rett over og bak skambenet. Det gjør også vondt når jeg trykker med fingrene i dette området, samt også når jeg setter meg litt brått eller trykker mot mellomkjøttet når jeg har vært på toalettet. Har vært hos gynekolog som sa at alt var fint med livmor og eggstokker. Han fant spor av blod i urinen, men innenfor normale verdier. Jeg er veldig redd for at dette likevel kan være noe farlig, f.eks. kreft i blære. Jeg har også enkelte andre symptomer som jeg ikke har tenkt vesentlig på før jeg var hos gynekologen, men som jeg nå begynner å sette i sammenheng: Jeg må ofte tisse veldig plutselig, noen ganger er det så vidt jeg klarer å holde meg før jeg kommer meg på toalettet. Har også litt murring i korsryggen, samt at legen for en ukes tid siden fant noe forstørrede lymfekjertler i halsområdet (ble satt ifbm. nylig forkjølelse). Er 33 år gammel, har ikke UVI, er ikke gravid, ingen smerter/svie ved vannlating. Har tre barn, yngste født tidlig 2014. Går ikke på medisiner. Takknemlig for raskt svar, da jeg bekymrer meg mye!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400499-murringsmerter-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allmennlege Kjell Vaage Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Takk for skriv som forklarer godt dine plager. Betryggende at du har vært til gynekolog og at alt var bra der. Jeg foreslår at du tar med deg en ny urinprøve til fastlegen for å avklare om det fortsatt er spor av blod i urinen. Det du formidler kan minne om overaktiv blære som er typisk med sterk vannlatingstrang, hyppig vannlatning og både med og uten urinlekkasje. Ikke sjelden blir tilstanden verre når bekymringen øker. Ta derfor kontakt med fastlegen hvor han kan hjelpe deg med både utredning og behandling av dette. Tilstanden er ikke farlig, så dette går bra. Be han smtidig sjekke lymfeknutene på halsen nå når forkjølelsen er over, så blir du kvitt den bekymringen og. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400499-murringsmerter-i-underlivet/#findComment-3562278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.