Gjest Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg er ei jente som har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år. Vi har det veldig fint sammen og nå har vi også bestemt oss for å flytte sammen. Men vi sliter litt med sexlivet. Vi har ikke hatt samleie og det skyldes at jeg ikke blir våt nok. Jeg er jomfru og i starten av forholdet hadde jeg et dårlig forhold til min egen kropp, og det tok tid før jeg i det hele tatt var komfortabel med å være naken sammen med han. Dette gikk sakte, men sikkert over. Men jeg var fortsatt reservert og klarte ikke å slippe meg løs og nyte når vi prøvde å ha sex. Ubevisst passivitet hos meg (da jeg fortsatt delvis skammet meg over kroppen min, ikke følte meg sexy) gjorde da også at han ble reservert og ikke ville legge opp til noe da han følte jeg ikke hadde lyst. Vi har hatt mange samtaler om dette, da vi har følt at det har gått litt trått. Vi har forsøkt mer og mer, kanskje blitt litt flinkere til å kommunisere om det også. Nå har jeg jobbet med meg selv og fått et bedre – godt forhold til min egen kropp. Er fornøyd med kroppen min, men jeg sliter nok fortsatt litt med å slippe alle hemninger. Føler at jeg har litt angst, da jeg lenge har følt at det er jeg som er problemet, og at dette fortsatt sitter i, redd for å ikke få det til når vi prøver. Jeg kan tilfredsstille kjæresten min ved å suge han slik at han får orgasme. Han har vært nær ved å gi meg orgasme, men «treffer» liksom ikke helt. Han har spurt hva jeg synes er godt og gjort mer av dette i det siste, men det virker som om jeg er vanskelig å tilfredsstille. Jeg har fortalt hva jeg synes er godt, men det er vanskelig å treffe helt riktig i klitoris f.eks. (Jeg klarer å tilfredsstille meg selv). Om jeg blir våt, føler jeg ikke at jeg blir ordentlig kåt. Det er frustrerende for oss begge at det går så treigt. Han har hatt sex med et par andre før meg, og da var det aldri noe problem – han veit ikke helt hva han skal gjøre nå. Tidvis har dette plaget meg så mye at jeg nesten har følt meg deprimert. I starten av forholdet var jeg kåt, men på daværende tidspunkt syntes jeg det var alt for skummelt til at jeg ville prøve å ha sex. Vi ønsker å få det til begge to – hva skal vi gjøre? Når det har gått så trått har det blitt lite spontanitet og impulsivitet. Det lille ekstra i forholdet mangler… Mvh, frustrert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400621-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tror ikke du skal forvente å ha veldig stor nytelse ved første samleie uansett. Min erfaring er at jenter bare synes det er vondt første gang. Jeg har vært gjennom det to ganger og har dobbelt så mye erfaring som gjennomsnittet . Det kan være en fin og positiv opplevelse uansett, men altså ikke en stor seksuell opplevelse. Det var ikke en stor opplevelse for meg heller første gang. De var mest rart og uvant. Samtidig var det jo en god følelse at ei jente jeg var glad i ville ligge med meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400621-angst/#findComment-3563415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det virker som om han er en god kjæreste som er den rette til å få et godt sexliv med, siden han har vært med på reisen – fra sjenert til at du har fått et godt forhold til kroppen din. Og han virker tålmodig og omsorgsfull. Flott at du har funnet ut av deg selv og kan få orgasme for egen hånd. Det er ikke like enkelt for ham å være den som gir deg riktig stimulering til riktig tid, slik at du kan få orgasme sammen med ham. Hva om du tok deg av det selv, at du stimulerer deg selv mens dere samtidig koser sammen? Eller at du legger handa di over hans hand og veileder ham i hva slags trykk og hastighet du liker, alt etter hvor opphisset du er? Noen får enklest orgasme sammen med partneren under oralsex, men ikke alle. Det blir ofte for pusete og ligner ikke på slik vi får orgasme for egen hånd og det er hva kroppen har innstilt seg på og forventer. Så til at du ikke blir våt nok. Godt mulig du blir våt inni skjeden, men fuktigheten strømmer ikke helt av seg selv til skjedeåpningen. Om du har stort fokus på at du MÅ bli våt, skjer ofte det motsatte. Det kan hjelpe at du pumper litt med bekkenbunnsmusklene for å få i gang blodgjennomstrømmingen og dermed blir våtere. Et annet alternativ er å få tak i glidemiddel. Det får du kjøpt på apotek eller i sexbutikker. I likhet med mange andre sliter med å få til første gangs samleie. Det å ha samleie kan være ganske komplisert, med mye armer og bein i tillegg til at mange jenter har jomfruhinne (hymen) som kan være problematisk å forsere. Ofte kan det være tryggest å fjerne jomfruhinna selv. Kos med deg selv først til du får en orgasme, da blir muskulaturen avslappet og dermed myk og du blir våt. Prøv så å presse inn en vibrator med hard og glatt overflate formet som en penis inn i skjedeåpningen. Gjør dette noen ganger før dere prøver med hans penis igjen. Ikke ha for store forventninger når dere skal ha samleie første gang. Ta det med ro og tenk at det blir det det blir. Ofte er det mer enn nok at han har kommet inn i deg de første gangene. Å ha samleie er nesten som å danse, der det ofte blir best utbytte for begge om den ene fører og den andre følger. OG vi må vanligvis ha danset sammen noen ganger før alt går av seg selv. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400621-angst/#findComment-3564995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.