Gå til innhold

Blindtarmbetennelse?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært småkvalm og hatt moderate magesmerter litt nedenfor navlen siden i morges.Går litt i bølger. Holdt på å besvime i morges, men etter å ha ligget og slappet av en stund, kom jeg meg på jobb.

Av andre symptomer kan jeg nevne at magen er noe utspilt. Har ikke matlyst. Jeg har ikke hatt noe oppkast eller diaré. I kveld har jeg vært mer frysen enn vanlig (feber?). 

Er litt bekymret for at det kan være blindtarmbetennelse jeg har fått. Eller hadde symptomene økt raskt i styrke hvis det var det? Noen formening om hva annet det kan være? Det arter seg ikke som noe omgangssyke el.l. jeg har hatt før. 

Kan for øvrig nevne at jeg er 32 år og hunkjønn:-) Har lest at blindtarmsbet. er vanligst hos gutter og menn, og oftest oppstår i tenårene / beg. av tjueårsalderen. Så jeg er jo ikke akkurat i "målgruppa".

Hvis smertene/kvalmen er de samme i morgen, bør jeg gå til lege da? Jeg hater å løpe til legen for bagateller...

Anonymous poster hash: ad7c8...b4f

Anonymous poster hash: ad7c8...b4f
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400710-blindtarmbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...