AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har vært småkvalm og hatt moderate magesmerter litt nedenfor navlen siden i morges.Går litt i bølger. Holdt på å besvime i morges, men etter å ha ligget og slappet av en stund, kom jeg meg på jobb. Av andre symptomer kan jeg nevne at magen er noe utspilt. Har ikke matlyst. Jeg har ikke hatt noe oppkast eller diaré. I kveld har jeg vært mer frysen enn vanlig (feber?). Er litt bekymret for at det kan være blindtarmbetennelse jeg har fått. Eller hadde symptomene økt raskt i styrke hvis det var det? Noen formening om hva annet det kan være? Det arter seg ikke som noe omgangssyke el.l. jeg har hatt før. Kan for øvrig nevne at jeg er 32 år og hunkjønn:-) Har lest at blindtarmsbet. er vanligst hos gutter og menn, og oftest oppstår i tenårene / beg. av tjueårsalderen. Så jeg er jo ikke akkurat i "målgruppa". Hvis smertene/kvalmen er de samme i morgen, bør jeg gå til lege da? Jeg hater å løpe til legen for bagateller... Anonymous poster hash: ad7c8...b4f Anonymous poster hash: ad7c8...b4f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400710-blindtarmbetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.