Gå til innhold

Kalk etter betennelse i Prostata etter Clamydiainfeksjon

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Jeg har en sønn på 20 år som for noen måneder siden fikk påvist Clamydia infeksjon. Han fikk behandling for dette, og følte seg bedre. Etter en stund kom symptomene tilbake og han fikk nye medisiner.
Ubehaget ble ikke borte og han fikk et lite kamera ført inn i penis. De fant ingen grunn til hans ubehag der og melte det kunne skyldes «innbilning». Månedene gikk og han ble mer og mer fortvilet og følte seg ikke bra.
Vi fikk vite om en ekspert på området og han førte kamera inn i anus. Der ble det oppdaget svært mye kalk. Han fikk da behandling for dette og følte seg bedre en stund. Men dette kom også tilbake og han har vært til ny konsultasjon nå. Det var fortsatt mye kalk der og han fikk ny tablettkur.

Jeg googlet dette og det eneste jeg finner er ordet «kreft». Jeg ble da selvfølgelig svært urolig og ringte legen.

Informasjonen jeg fikk er at etter en Clamydia infeksjon kan det oppstå en infeksjon/betennelse i prostata – som da produserer (?) eller gir fra seg kalk pga dette?
Jeg har forsøkt å finne mer informasjon på nettet, men finner ikke noe….

Kan noen her hjelpe?

Tusen takk J

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...