anonymemeg82 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Vet ikke om detta blir retta tråden for detta, men jeg syntes det blei det nærmeste. Jeg er en mann på 32 år som sliter med et dilemma. For drøyt 4 måneder siden blei jeg separert med samboer. En heftig prosess, men det er en annen historie... I sommer blei jeg godt kjent med en arbeidskollega. Dette utviklet seg til en flørt, og under en jobbtur hendte det at vi kysset. Etter denne turen har følelsene bare satt fart, og vi startet å møtes.....i det skjulte. Det store problemet er nemlig at hun er i et samboerforhold, har hus, hjem og 2 barn. HUn vet det er galt, men hun sier hun ikke har det noe bra i sitt forhold. Vi deler mange felles erfaringer, og har fått dype følelser for hverandre. Hun ringer meg så fort hun får sjangsen, og hun vil være med meg, sier hun elsker meg osv. Vi har allerede møttes en rekke ganger, og det har nå også blitt intimt. Vi vet det er uetisk, og hun har så lyst til å gå fra samboeren sin, men det er store praktiske og økonomiske utfordringer inn i bildet, i tillegg til barna. HUn har prøvd å avslutte det. men det kommer liksom ingen vei.... Dette har vart i snart 3 månedner, og jeg vet jeg elsker henne. jeg har prøvd å ikke påvirke avgjørelsene hennes, respektere hennes behov og vist det beste av meg. Jeg har så lyst til å ha henne, men på den den riktige måten. Jeg aner bare ikke hva jeg skal gjøre. Hvis det er noe jeg kan/bør gjøre? All hjelp, råd og tips verdsettes på det dypeste Hjertelig Hilsen lovesick 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400718-trenger-hjelp-og-r%C3%A5d-i-vanskelig-sak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.