AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 Skrevet 7. september 2014 Hva er mest effektiv måte å bli kvitt vorter på ? De er under en tå. Jeg er frisk ellers. Anonymous poster hash: 159cb...ea0 0 Siter
Mirabell Skrevet 7. september 2014 Skrevet 7. september 2014 Har du prøvd Vortefri fra apoteket? Ganske effektiv hvis du bruker det ofte nok. Tror det står 1 gang i uken på pakken, men hver eller annenhver dag er mer effektivt. Evt. kan du gå til fastlegen og fryse dem, og så bruke Vortefri hjemme i noen uker, etter at det har roet seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 Skrevet 7. september 2014 Takk. Har prøvd å fryse dem selv og bruke Verucid, men det gikk dårlig. Når får jeg prøve Vortefri. Anonymous poster hash: 159cb...ea0 0 Siter
Mirabell Skrevet 7. september 2014 Skrevet 7. september 2014 Takk. Har prøvd å fryse dem selv og bruke Verucid, men det gikk dårlig. Når får jeg prøve Vortefri. Anonymous poster hash: 159cb...ea0 Vortefri er sterkere enn Verucid, så det er verdt et forsøk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.