Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i senere tid fått ett problem som stadig er under forverring. Roten til problemet mitt stammer fra flere år tilbake da jeg hadde et forhold til en mann med voldelige tendenser. Jeg var i 10 mnd utsatt for hard vold med ganske store fysiske og psykiske konsekvenser. Og under denne perioden ble jeg også voldtatt utallige ganger, spesielt når jeg var i så dårlig forfatning at jeg ikke hadde mulihet til å forsvare meg selv og ble som alltid liggende med en "tom" følelse. Jeg kom meg i midlertid bort fra denne mannen ved hjelp av det offenntlige. Jeg traff en ny mann som jeg fikk en datter med. Sexlivet fungerte bra, en stund. Helt til jeg oppdaget den tomme følelsen igjen. Følte meg brukt og skitten for vær gang vi hadde sex. Forholdet endte. Og jeg var igjen herskerinne på jakt. Og som sist.... traff jeg en ny. Sexen var bedre enn noen sinne. Jeg hadde kontroll, helt til forsvarsløsheten grep inn...igjen. Vi har nå vært sammen i snart 5 år og elsker hverandre. Han er veldig forståelsesfull, men hvor lenge kan vi gå rundt å være "kamerater"? Jeg går til Psykolog for min Manisk Depressive lidelse, men jeg får ikke bukt med min tommhet og avsmak på sex. Og jeg elsker min mann og savner den nærheten vi hadde. Vi kan ikke engang ligge inntill hverandre om kvelden, jeg brekker meg når jeg kommer borti hans penis......

Hjelp meg, før han forlater meg eller finner sex andre steder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40089-hvet-ikke-r%C3%A5d-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det høres ut til at du trenger hjelp for å komme over dine tidligere negative sexopplevelser. Siden du allerede går til psykolog, har du mulighet til å få hjelp av ham/henne? Siden du har vært utsatt for overgrep, er det viktig du får kontakt med en fagperson som tidligere har arbeidet med slike problemer. Om ikke psykologen din kan hjelpe kjenner nok han/hun hjelpeapparatet på hjemstedet ditt og kan henvise deg videre. Det er også mulig du kan få hjelp om du kontakter DIXI, som er en landsomfattende organsisasjon for voldtekstofre. DIXI kan du lese mer om under denne internettadressen http://www.dixi.no/lfv.htm#landsfor Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...