Gå til innhold

Fremdeles på leting etter klitoris

Anbefalte innlegg

Gjest Jomfrøken

Takk til alle som svarte på det forrige innlegget mitt.

Jeg har lest anatomien, sett etter med speil og kjent etter med fingeren. Det nærmeste jeg finner er noe som med god fantasi kan kjennes ut som en mikroskopisk liten "ert" på innsiden av den ene kjønnsleppen. Og noe særlig følsomt er det ikke der. Verken med "lett" eller "hard" stimulering....

*lurer veldig*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40107-fremdeles-p%C3%A5-leting-etter-klitoris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

steike så sinna eg blir når eg ser så inderlig dumme svar som dei du har fått til no! det ville ikkje forundre meg om du var lei deg over svarene, jomfrøken!

du har nok heilt sikkert ein klitoris. alle kvinner er bygd forskjellig - mht størrelse og følsomhet. kanskje har du liten eller ingen seksuell erfaring, hverken med andre eller aleine. eg ser det slik at seksualitet er noko som treng opptrening. og det er _veldig_ forskjellig når forskjellige jenter begynner "si eiga trening", enten det er aleine eller sammen med nokon.

det eg vil fram til er: ikkje vær redd for å være "unormal" eller "annerledes"! dei aller fleste _er_ "unormale" og "annerledes". ;-) alle har sine egne versjoner, mht utseende, følsomhet og lyst. litt etter litt finner man ut av seg sjølv, og dess meir man veit, dess meir tilfreds, trur eg.

din klitoris er nok liten og lite følsom, men det betyr ikkje at du ikkje vil ha eit godt sexliv! det er berre rett og slett _din_ variant over tema... :) jobb med å finne dine egne løsninger mht lyst og sex...du finner dei! :)

eg har ikkje noko belegg for dette (kanskje fagpersonen på dette forumet kan sei noko?), men kanskje kan klitoris endre følsomhet med trening?

Ok, først gjør du deg skikkelig kåt. Det kan da alle klare...Deretter tar du en eller annen sak som vibrerer, og leter deg fram. Da er det umulig å ikke finne klitoris. Den er helt framme liksom. Det er klitoris som du ser først når du ser "ned". Synes forøvrig det er veldig merkelig at du ikke finner den...det er like rart som om en gutt ikke skulle finne penisen sin...men men...Den sitter rett forande indre kjønnsleppene.(nærmest magen) Du fikk jo en side der det var bilde av det under forige inlegg!! Så du ikke det kanskje?? Se på det du!!!

Annonse

Gjest for øyeblikket anonym

det høyrest gjerne litt vulgært ut, men eg skulle gjerne ha hjelpt deg med å leite :) Eg har i alle fall funne den på dei jentene eg har fått lov å prøve på. Har du ein gut som kan hjelpe deg? Eller ei venninne for den del.

Men du synest vel at det er godt å ta på deg sjølv der nede? Eller er det heilt ufølsomt???

Gjest Jomfrøken

det høyrest gjerne litt vulgært ut, men eg skulle gjerne ha hjelpt deg med å leite :) Eg har i alle fall funne den på dei jentene eg har fått lov å prøve på. Har du ein gut som kan hjelpe deg? Eller ei venninne for den del.

Men du synest vel at det er godt å ta på deg sjølv der nede? Eller er det heilt ufølsomt???

Først må jeg si at jeg blir litt lei meg når jeg får flåsete svar på noe som er et problem for meg.

Ellers; nei, jeg har ikke noen som kan "hjelpe meg". Har vurdert å snakke med legen, men synes det er litt... flaut.

Og nei, jeg synes ikke det er spesielt godt å ta på seg selv der nede. Ikke at det er vondt, og jeg merker at det er følsomt der, men ikke sånn at jeg får lyst til det, nei.

Eg håper du ikkje vart lei på grunn av mitt innlegg, for det var ikkje flåsete meint! Det høyrest ikkje kjekt ut at det ikkje gjer godt å ta på seg sjølv. Eg håper at det er mulig for deg å finne ut av det. Eg trur det hadde vore bra om du hadde ein kjæreste som du stolte 100% på som du kunne finne ut av ting saman med. Men det gjelder jo å kjenne seg sjølv godt også. Så eg vil råde deg til å halde fram med å leite, men med det som fokus at du skal kose deg med deg sjølv. Prøve å berre tenke på at du skal ha det godt, på same måte som det er godt å stryke seg sjølv andre stader på kroppen. Så vil du forhåpentligvis finne ut kva som er spesielt opphissande etterkvart.

Korleis er det å stikke fingrar eller noko anna inn i deg sjølv då? Er ikkje det godt heller?

Ønsker deg alt godt!!

Først må jeg si at jeg blir litt lei meg når jeg får flåsete svar på noe som er et problem for meg.

Ellers; nei, jeg har ikke noen som kan "hjelpe meg". Har vurdert å snakke med legen, men synes det er litt... flaut.

Og nei, jeg synes ikke det er spesielt godt å ta på seg selv der nede. Ikke at det er vondt, og jeg merker at det er følsomt der, men ikke sånn at jeg får lyst til det, nei.

Har sendt dette før, men er ikkje sikker på om det kom fram ....

Eg håper du ikkje vart lei på grunn av mitt innlegg, for det var ikkje flåsete meint! Det høyrest ikkje kjekt ut at det ikkje gjer godt å ta på seg sjølv. Eg håper at det er mulig for deg å finne ut av det. Eg trur det hadde vore bra om du hadde ein kjæreste som du stolte 100% på som du kunne finne ut av ting saman med. Men det gjelder jo å kjenne seg sjølv godt også. Så eg vil råde deg til å halde fram med å leite, men med det som fokus at du skal kose deg med deg sjølv. Prøve å berre tenke på at du skal ha det godt, på same måte som det er godt å stryke seg sjølv andre stader på kroppen. Så vil du forhåpentligvis finne ut kva som er spesielt opphissande etterkvart. Korleis er det å stikke fingrar eller noko anna inn i deg sjølv då? Er ikkje det godt heller?

Ønsker deg alt godt!!

Gjest Jomfrøken

Har sendt dette før, men er ikkje sikker på om det kom fram ....

Eg håper du ikkje vart lei på grunn av mitt innlegg, for det var ikkje flåsete meint! Det høyrest ikkje kjekt ut at det ikkje gjer godt å ta på seg sjølv. Eg håper at det er mulig for deg å finne ut av det. Eg trur det hadde vore bra om du hadde ein kjæreste som du stolte 100% på som du kunne finne ut av ting saman med. Men det gjelder jo å kjenne seg sjølv godt også. Så eg vil råde deg til å halde fram med å leite, men med det som fokus at du skal kose deg med deg sjølv. Prøve å berre tenke på at du skal ha det godt, på same måte som det er godt å stryke seg sjølv andre stader på kroppen. Så vil du forhåpentligvis finne ut kva som er spesielt opphissande etterkvart. Korleis er det å stikke fingrar eller noko anna inn i deg sjølv då? Er ikkje det godt heller?

Ønsker deg alt godt!!

Det var på inge måte ditt innlegg jeg siktet til... :)

Jomfrøken jobber med saken og prøver å finne ut av ting og tang... *s*

• 3 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...