Gjest Arild Skrevet 14. desember 2001 Skrevet 14. desember 2001 Hei, Vil bare spørre dere hvordan jeg skal gå frem for å lufte ideen med samlivskontrakt som jeg betrakter viktig for begge parter i dag. Slik at ting kan fordeles rettferdig dersom det skulle skje uforventede ting. Dette er i utgangspunktet gangske følsomt siden en signaliserer noe negativt. Men jeg mener det ikke bør være. Vil bare vite hvordan jeg bør gå fre til jenta jeg er glad i å legge det frem for henne. Noen tips? Forslag? Arild 0 Siter
Gjest sambo Skrevet 14. desember 2001 Skrevet 14. desember 2001 Hvis det er samboerkontrakt du mener, finner du noe her: http://www.dinside.no/page/artf/2679.shtml? 0 Siter
dewey Skrevet 14. desember 2001 Skrevet 14. desember 2001 Jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne hvorfor det skulle være så vemmelig å komme med en sånn kontrakt. Hvis hun mener det betyr nesten brudd, er hun mer følsom enn godt er. 0 Siter
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 16. desember 2001 Skrevet 16. desember 2001 Hei! Det er både fornuftig og ryddig å lage avtale rundt et samboerskap. Det kan gjelde penger, inventar, gjeld på hus, bil osv., boutgifter osv. Det lureste du kan gjøre er å få tak i en samboerkontrakt, ferdig til å utfylle. Du kan greit finne det her på internet, eller du kan gå i en bank eller forsikringssselskap å få et eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.