Gå til innhold

Kan jeg bli gravid nå?

Anbefalte innlegg

Hadde ubeskyttet sex på søndag og på tirsdag. Etter syklusen skal jeg ikke ha eggløsning før på mandag,men test i dag viser positiv. Mer enn normalt "slim/utflod" i dag også. Vi har ikke mulighet for sex før i morgen kveld. Så da lurer jeg på hvor lenge lever sædcellene inni oss og ligger de å "venter" på egget? Kan jeg altså bli gravid nå i dag etter ubeskyttet sex på tirsdag?

Anonymous poster hash: 239c0...ea7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401147-kan-jeg-bli-gravid-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er eggløsningstesten som er positiv. Så sædcellene fra tirsdag kan i dag torsdag ligge i lur å vente? Spennende dette ja. Eller så vil jo egget mest sannsynlig ikke være fruktbart i morgen kveld,men det kommer kanskje helt ann på når det har løsnet/løsner i dag?

Ja det er eggløsningstesten som er positiv. Så sædcellene fra tirsdag kan i dag torsdag ligge i lur å vente? Spennende dette ja. Eller så vil jo egget mest sannsynlig ikke være fruktbart i morgen kveld,men det kommer kanskje helt ann på når det har løsnet/løsner i dag?

Det beste er om du klarer å slappe av og ikke tenke på om du kan bli gravid ved forrige eller neste samleie. :) Såvidt jeg husker anbefales det å ha samleie annenhver dag i uka før og til dagen etter eggløsning. Skjer det så skjer det. Skjer det ikke denne mnd så skjer det kanskje neste. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...