AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 Hadde ubeskyttet sex på søndag og på tirsdag. Etter syklusen skal jeg ikke ha eggløsning før på mandag,men test i dag viser positiv. Mer enn normalt "slim/utflod" i dag også. Vi har ikke mulighet for sex før i morgen kveld. Så da lurer jeg på hvor lenge lever sædcellene inni oss og ligger de å "venter" på egget? Kan jeg altså bli gravid nå i dag etter ubeskyttet sex på tirsdag?Anonymous poster hash: 239c0...ea7 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 Jeg antar det er en eggløsningstest som viser positivt? Ja, sæceller kan overleve noen dager inne i kvinnen i påvente av et modent egg. Eggcellen derimot har ganske nøyaktig 24 timers levetid før løpet er kjørt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 Ja det er eggløsningstesten som er positiv. Så sædcellene fra tirsdag kan i dag torsdag ligge i lur å vente? Spennende dette ja. Eller så vil jo egget mest sannsynlig ikke være fruktbart i morgen kveld,men det kommer kanskje helt ann på når det har løsnet/løsner i dag?Anonymous poster hash: 239c0...ea7 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 Ja det er eggløsningstesten som er positiv. Så sædcellene fra tirsdag kan i dag torsdag ligge i lur å vente? Spennende dette ja. Eller så vil jo egget mest sannsynlig ikke være fruktbart i morgen kveld,men det kommer kanskje helt ann på når det har løsnet/løsner i dag?Anonymous poster hash: 239c0...ea7 Det beste er om du klarer å slappe av og ikke tenke på om du kan bli gravid ved forrige eller neste samleie. Såvidt jeg husker anbefales det å ha samleie annenhver dag i uka før og til dagen etter eggløsning. Skjer det så skjer det. Skjer det ikke denne mnd så skjer det kanskje neste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.