Gå til innhold

Hjeeelp han har fridd.......

Anbefalte innlegg

Jeg ville aldri tatt en så stor avgjørelse på grunnlag av så kort tid. Og det at du får fullstendig panikk, illustrerer ytterligere at du bør vente og se.

Ekteskap bør ikke løpes inn i - men entres med museskritt!

Bor dere sammen? Kjenner du familien hans? Hva vet du om hans verdisyn - har dere samme oppfatning om feks barneoppdragelse, likestilling, religion? Har dere prøvd å krangle, hvordan løser dere konflikter som par? Hva med sjalusi?

Er han en voksen fyr? Føler du deg voksen nok? Er du ferdig med alt du bør før du binder deg? Har han ryddig økonomi? Er dere enige om fremtidsplaner?

Slike spørsmål er vesentlige i en sånn situasjon , uansett om den utkårede er muslim eller ei.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cheerleader

6

• dewey

6

• Sør

3

• SierDuDet

2

Mest aktive i denne tråden

Med fare for å virke fordomsfull.. si nei - eller ihvertfall vent! Det at du er så usikker burde være god nok grunn til å se dette an litt. Og ja, jeg synes 6 måneder er alt for tidlig. Når det i tillegg er snakk om to så forskjellige kulturer ville jeg vært 200% sikker før jeg tok et så stort valg. Har han dårlig tid? Han vil vel ikke bare få oppholdstillatelse her ved å gifte seg? Håper den avgjørelsen du velger er den riktige. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...