Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem. Jeg har blitt redd for kreft og andre skumle saker, mye fordi jeg føler meg svært mye dårlig uten at legen helt finner ut hva det kan være. Jeg har også merket meg pms forandringer, å har enten heftig mensen med masse pms å store blødninger , eller slik som nå, mensen kom sent i gang, å plutselig stoppet det opp... Rart. Bare to dager mensen. Jeg har også vondt i eggstokk livmor omerådet. Stikkende smerte når jeg har sex, å ømt å verkende etterpå. Jeg er fryktelig sliten og blir redd. Det er mye kreft i familien. Å jeg sjekker brystene, men føler stadig jeg kjenner små klumper. Skal snart til legen å sjekke igjen. Føler meg nesten hypokonder.. Samtidig er jeg 31 år, har hatt hele 7 aborter :( å nå har jeg ny kjæreste, å vi har ennå ikke blitt gravide etter snart 1 og et halvt år. Kan det bety jeg ikke kan få barn lengre? Har også hatt mye diare den siste tiden. Hva kan dette være? Trenger jeg være så redd??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401445-redd-det-er-noe-alvorlig-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få henvisning til gynekolog. Det er ingen grunn til å tro at dette er noe å bekymre seg for, men du bør definitivt tas på alvor da dette er noe som gjør at Du bekymrer deg. Det er ikke hypokondrisk å engste seg når man har masse symptomer, føler seg dårlig og legen ikke finner årsaken til det. Det at legen ikke finner årsaken gjør jo ikke deg frisk, men gir deg heller en tilleggsbekymring. Gi din lege innsikt i tankene/bekymringene dine og deretter tar dere det derfra. 

Anonymous poster hash: a3048...537

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...